فیلم هایی که من دیدم و براتون نظراتمو میزارم

MCU یک شخصیت Transgender را معرفی می کند

دوشنبه, ۱۶ دی ۱۳۹۸، ۰۱:۵۶ ب.ظ

با ورود به یک دهه جدید ، MCU بیشتر فراگیر می شود.

در طی یک پرسش و پاسخ در آکادمی فیلم نیویورک (از طریق سرگرمی هفتگی) ، کوین فیگ ، مغز متفکر جهان سینمایی مارول ، اعلام کرد که T در LGBTQ + قبل از مدت ها در MCU نمایان خواهد شد.

وقتی پرسیده شد "آیا برنامه ای در زمینه ورود شخصیت های بیشتر LGBTQ + به MCU ، به ویژه شخصیت های T - trans وجود دارد" ، فیژ با پاسخ مثبت گفت و به فن گفت: "بله ، خیلی زود." در یک حیرت جالب تر ، او با گفتن شخصیت در فیلمی ظاهر شد که مارول در حال حاضر در حال تیراندازی است.

در حالی که جای تعجب ندارد که فیگ در مورد ویژگی های شخصیت یا پروژه سکوت کرده است ، طرفداران LGBTQ + مارول می توانند به طور رسمی شاد شوند - همچنین حدس و گمان هایی درباره اینکه شخصیت آینده می تواند بازنمایی بیشتری در جهان سینمایی داشته باشد.

MCU در طول پروژه های اخیر خود ، ابرقهرمانان و قهرمانان رنگی زن را در جلوی فیلم هایی مانند کاپیتان مارول و بلک پنتر قرار داده است و به لطف موفقیت فیلم هایی که تنوع بیشتری در راس دارند ، این استودیو به وضوح در تلاش است تا جهان را حرکت دهد. بیشتر به آینده

با این حال ، این اولین قدم مارول به سوی ورود بیشتر به درون جهان پراکنده آنها نیست. در حقیقت ، نمایش فیلم های آینده و پروژه های تلویزیونی آن متنوع تر از همیشه است.

قدمهای بعدی مارول به سمت دید
والکیری تسا تامپسون ثور: راگناروک

در ماه های اخیر ، فیگ خبر از دیگر شخصیت های LGBTQ + در ویژگی های Marvel در آینده داد. اول ، فیگ فاش کرد که والکیری ، با بازی تسا تامپسون ، به عنوان اولین ابر قهرمان همجنس گرا MCU هنگام بازگشت در Thor: Love و Thunder در سال 2021 خدمت خواهد کرد. (حالا که او پادشاه تازه نادیده گرفته شده از شهر Thor در شهر Asgard است ، فیجی گفت که او به دنبال "ملکه" خود خواهد بود.) فیج با اعلام خبر این که اخبار Eternals ، که در نوامبر سال 2020 به سینماها می رود ، یک شخصیت همجنسگرا را دنبال کرد ، دنبال کرد. اگرچه او در مورد شخصیتی که ممکن است ساکت باشد ساکت مانده است.

فراگیر بودن در MCU می تواند کاستی های دیزنی را جبران کند
جان بویگا و اسکار اسحاق به عنوان فین و پو دیمرون جنگ ستارگان The Force Awakens را بازی می کنند

شنیدن اینکه MCU در آینده نزدیک شخصیت ترنس را معرفی خواهد کرد ، مخصوصاً دلگرم کننده است وقتی نگاهی بیندازید که چگونه سایر خواص دیزنی در حال رسیدگی به LGBTQ + inclusivity هستند ، و همچنین رکورد آهنگ کمتر از ستاره ای مارول تاکنون. بسیاری از طرفداران از انتقام جویان ناامید شدند: گره منفی Endgame به جامعه در قالب ظاهر چند ثانیه ای توسط کارگردان جو روسو به عنوان یک مرد همجنسگرا که نامش فاش نشده است. در همین حال ، Star Wars: The Rise of Skywalker بوسه همجنسگرا ، که تقریباً به نظر می رسید جایزه تسلی خاطر عدم فقدان کامل عاشقانه بین دو رهبر آن یعنی فین (جان بویگا) و پو (اسکار اسحاق) است - مورد انتقاد قرار گرفت و حتی ممنوع شد. در برخی کشورها.

با این حال ، مارول قبلاً مورد ضرب و شتم قرار گرفته است ، جایی که دید از transgender مربوط می شود. Supergirl DC با بازی Dreamer - اولین ابرقهرمان ترانس در تلویزیون - نیکول ماینس ، بازیگر transgender را نشان می دهد.

مهم نیست که چه ، تعهد مداوم به شمول گامی یک گام مهم برای مارول و منظره فرهنگ پاپ به عنوان یک کل است و دیدن چنین یک دستیار شخصی که این گونه اقدامات را انجام می دهد ، دلگرم کننده است.

توصیه شده
بعدی
ابرقهرمانیانی که آشکارا LGBTQ + هستند
CW's Batwoman
توسط میشیلین مارتین

در اکتبر سال 2019 ، نمایش برتر Batwoman CW تاریخ را رقم زد. Batwoman اولین نمایش تلویزیونی ابرقهرمانی است که شخصیت اصلی آن یک زن همجنسگرا است که در همان شهر گاتهام مشهورتر است.

با توجه به اینکه از سال 2019 برای این نوع از نشانه ها - بخصوص در منظره فرهنگ پاپ که به طور فزاینده ای با چیزهای ابرقهرمانی شلوغ است - گرفته شده است ، اگر فکر نمی کردید که کمیک های ابرقهرمانی و سایر رسانه ها آن قهرمان های LGBTQ + را داشته باشند ، به سختی مورد سرزنش قرار می گیرید. اما واقعیت این است که نویسندگان ماجراهای ابرقهرمانان از دهه 90 میلادی تلاش بسیاری کرده اند تا دنیای شنل ها را با هویت جنسی و جنسیتی متنوع تر جلوه دهند. بعضی اوقات این گامها خیلی کند بوده است و گاهی اوقات معرفی شخصیت های LGBTQ + به همان شکلی که می توانستید انجام نشود. صرفنظر از اینکه یک فرصت عادلانه وجود دارد - به ویژه اگر با کمیک ها آشنا نیستید - اینکه تعداد بیشتری از ابرقهرمانان LGBTQ + در رسانه های محبوب بیش از آنچه می دانید وجود دارد.

در صفحه نمایش های کوچک و بزرگ و همچنین در پنل ها ، در اینجا بسیاری از ابرقهرمانان LGBTQ + دنیا را برای همه ما ذخیره می کنند.

آیکمن
Iceman از کمیک ها

در سال 2015 ، خوانندگان Marvel Comics یکی از مردان اصلی X-Men - بابی دریک ، a.k.a. Iceman - مرد همجنسگرا بودند و نحوه کشف آن منحصر به فرد بود به شکلی که فقط در یک کمیک ابرقهرمان ممکن است اتفاق بیفتد.

هنگامی که All-New X-Men در سال 2012 راه اندازی شد ، این عنوان بیش از کمی طعنه آمیز بود. این سریال با پنج مرد X اصلی ، از جمله Iceman آغاز می شود ، در حالی که آنها هنوز نوجوان هستند. بنابراین هنگامی که ژان گری نوجوان ، Iceman نوجوان را در All-2015 2015 کنار می گذارد

W X-Men # 40 برای نشان دادن اینکه او می داند که او همجنسگرا است ، نسخه قدیمی ایکمن در جهان نیز وجود دارد که در کل زندگی بزرگسالان خود با زنان ملاقات کرده است. در حقیقت ، بخشی از دلایلی که نوجوان ایکمن در پذیرش جنسی خود مشکل دارد ، به این دلیل است که همتای بزرگتر او مستقیم به نظر می رسد. اگر همتای آینده او نباشد چگونه می تواند همجنسگرا باشد؟

بعداً در همان سال ، با روبرو شدن با نسخه های جوانتر Iceman و ژان گری ، بزرگتر بابی دریک اعتراف کرد که او سالها در گنجه X-Men # 600 حضور داشته است. از زمان بیرون آمدن ، Iceman از تعدادی از سریال های انفرادی کوتاه مدت بهره مند شده است ، و او همچنین به تیمی که از کنار دریا ها با کیتی پراید عبور می کند ، پیوست تا به جهشگران مظلوم کمک کند تا به پناهگاه های جزیره کراکوآ در مارودرز فرار کنند.

ستاره شمالی
Northstar از کمیک ها

در سال 1992 ، مارول کمیک با اولین ابرقهرمان همجنسگرا خود تاریخ ساخت. در آلفا پرواز شماره 106 ، در طول نبرد با ابرقهرمان بزرگ ماپل Mapleleaf ، دوران جنگ جهانی دوم ، Northstar اعتراف می کند که همجنسگرا است. اندکی پس از دعوا ، وی به طور کلی به جهان باز می شود ، و بیرون آمدن او در صفحه اول روزنامه های کانادا قرار دارد.

از آن زمان تاکنون ، دید نورث استار در کمیک های مارول فراز و نشیب هایی داشته است. او سرانجام آلفا پرواز را برای شناخته شده تر مردان ایکس ترک کرد. Northstar معلم مؤسسه Xavier بود و مشهور توسط Wolverine در سال 2005 شماره 25 Wolverine به قتل رسید (و بعداً توسط دست دوباره زنده شد). اخیراً Northstar و خواهرش Aurora به جهشهای Marvel - قهرمانان و شرور و همه چیز در بین آنها - در پناهگاه جزیره Krakoa به عنوان بخشی از Marvel's Dawn of X بازسازی X-Men پیوستند.

با این حال ، در حالی که او ممکن است یک لیست کننده مارول الف نباشد ، انتشار نسخه 1992 او آخرین باری نبود که این شخصیت تاریخ ساخت. ازدواج همجنس در سال 2011 در نیویورک مارول و دنیای واقعی قانونی شد ، و نورستار و شریک زندگی او کایل در اولین سالن های ابرقهرمانان همجنسگرا در مارول در X-Men شماره 51 شگفت آور سال 2012 ازدواج کردند.

آقای فوق العاده
CW's Mister Terrific

کورتیس هولت ، با بازی اکو کلوم ، از زمان اولین حضورش در پیکان CW ، مرد کاملاً همجنسگرا بوده است ، اگرچه او همیشه یک ابرقهرمان نبود.

هولت از فصل چهارم به طور منظم در Arrow ظاهر شد ، هرچند در ابتدا - دقیقاً مثل دوستش فلیسیسم اسموک - او راضی شد که "پسر در صندلی" باشد ، یعنی مردی که از "Arrowcave" الیور کوئین هماهنگی می کند ، با این تیم ارتباط برقرار می کند. و هک کردن هر آنچه لازم برای هک شدن است. اما بعد از اینکه در فصل پنجم این نمایش مورد حمله اراذل و اوباش خیابانی قرار گرفت ، کورتیس - که از قبل ورزشکار المپیک مدال برنز بود - از الیور خواسته بود تا او را برای کارهای بیشتر آماده کند. با گرفتن نام حلقه از کشتی گیر مورد علاقه خود و استفاده از وسایل ابتکار وی برای کمک به مبارزه با جرم ، هولت آقای ترسناک شد.

زمان هولت به عنوان یک هوشیار بدون هزینه تمام نشده است. بعداً در فصل پنجم Arrow ، شوهر کورتیس پس از کشف زندگی مخفیانه جنایتکاری ، او را ترک کرد. خوشبختانه عشق یکبار دیگر کوریت را در قالب افسر پلیس استار سیتی ، نیک آناستاس پیدا می کند. هولت از زمان مقابله با جرم و جنایت دست برداشته است ، اما هنوز هم در صورت نیاز به تیم آریو در یک توانایی در صندلی در صندلی کمک می کند.

سوال
سوال در کمیک ها

مانند هارلی کوین ، رنه مونتویا اولین حضور خود را نه در کمیک ها ، بلکه در کارتون دهه 90 بتمن: سری متحرک ساخت. اما بیش از یک دهه می گذرد که کارآگاه سابق گاتهام تبدیل به یک ابرقهرمان با اخلاص شود.

اولین حضور مونتویا در کمیک ها در بتمن شماره 475 در سال 1992 بود که در آن او همکاری با هاروی بولاک را در واحد جنایات بزرگ گاتهام معرفی کرد. وی در سال 2002 با توجه به مرکز Gotham Central ، بیشتر توجه های ویژه را به دست آورد - کمیک با تمرکز بر اداره پلیس شهر Gotham و نحوه فعالیت آنها در شهر مملو از سرپرست. مونتویا که از فساد نیرو کنار می آید ، GCPD را ترک می کند و در اوضاع سختی قرار می گیرد. او به طور عادی می نوشد و دوست دخترش داریا را از دست می دهد. ویجی سیج ، هوشیار سؤال ، مونتویا را در سریال 52 به خدمت می گیرد تا به وی در مبارزه با سازمان جنایتکار "Intergang" کمک کند. با پایان یافتن این سریال ، Sage به سرطان تسلیم می شود. پس از عزاداری سیج ، مونتویا لباس خودش را برپا می کند.

علیرغم چند نسخه مجدد و راه اندازی مجدد ، مونتویا همچنان در این کمیک ها همچنان سؤال کرده است - علیرغم ویک سیج که در مسابقات مینیاتورهای 2019 رویداد لویاتان زنده و خوب ظاهر شد. اخیراً ، مونتویا به همسر سوپرمن در مینی بوس های جاسوسی جاسوسی Lois Lane کمک کرده است. در خارج از کمیک ها ، روزی پرز در فیلم 2020 Birds of Prey مونتویا را زنده می کند ، اگرچه هنوز مشخص نیست که آیا این نسخه مونتویا نیز به همین سؤال تبدیل خواهد شد.

Midnighter و Apollo
Midnighter و Apollo از کمیک ها

زن و شوهر ابرقهرمانان همجنسگرا Midnighter و Apollo در اصل بخشی از جهان Wildstorm DC بودند. در حالی که هر دو شخصیت در ابتدا در StormWatch ظاهر می شدند ، این جفت ارز به عنوان بخشی از اواخر دهه 90 تا کمیک زودهنگام The Authority مشهورتر شد. قهرمانان نه تنها به عنوان نخستین قهرمانان همجنسگرا ، بلکه برای بازتاب بدیهی قابل توجه بودند

مسابقات بتمن و سوپرمن. این زوج سرانجام ازدواج کردند ، اگرچه یکی از راه اندازی مجدد بسیاری از DC ، این اتحادیه را خنثی کرد.

در راه اندازی مجدد خط گسترده ای در سال 2011 ، New 52 ، Midnighter و Apollo در سری جدید Stormwatch - این بار به عنوان بخشی از واقعیت Prime DC Comics - دوباره معرفی شدند اما به عنوان اولین بار به تصویر کشیده شدند. در طول روابط تا حدودی سنگین آنها ، آنها یک زن و شوهر شده اند ، شکسته شده اند و برای مینی های سال 2016 Midnighter و Apollo گرد هم آمده اند. این زوج بخشی از روایت اصلی DC Comics به حساب می آیند و Midnighter بخشی از Bat Family محسوب می شود.

هاله
Halo from Justice Young: Outsiders

هنگامی که سرویس پخش DC Universe سری انیمیشن Young Justice را احیا کرد ، فصل جدید آن Halo را معرفی کرد ، یک قهرمان که به عنوان خنثی جنسیت شناخته می شود.

هاله قبل از به دست آوردن قدرت خود ، دختری به نام گابریل در ملت داستانی قوراک است. پس از فوت گابریل و با روح مادباکس - که یک فناوری پیشرفته زندگی از سیاره New Genesis است - آمیخته می شود ، آنها به یک شخصیت کاملاً جدید ، Halo تبدیل می شوند ، با مجموعه ای از قدرتهای مرموز و خارق العاده و فوق العاده از جمله توانایی احیای چند آسیب کشنده.

وقتی آنها به Outsiders می پیوندند ، Halo نام ویولت هارپر را می گیرد و با قهرمان جوان Geo-Force وارد رابطه می شود. خیلی زود ، Halo به عنوان Geo-Force خنثی جنسیت شد و گفت که در حالی که بدن آنها زن است ، آنها نمی توانند بگویند که می توانند مرد یا زن باشند. Geo-Force این موضوع را می پذیرد و به وضوح هنوز هم می خواهد با آنها باشد ، اگرچه سرانجام این Halo است که Geo-Force را ترک می کند پس از این که دومی عمو عموی خود را به دلیل توطئه علیه او و خانواده اش اعدام کرد.

جان کنستانتین
مت رایان به عنوان جان کنستانتین

اولین باری که از دوجنسگرا بودن جان کنستانتین یاد می شود در سال 51 شماره 51 Hellblazer در سال 1992 است ، و پرده از این رو با فن های زیادی همراه نیست. در مورد این که چگونه روابط طولانی مدت زیادی را حفظ نمی کند ، در روایت کنستانتین آمده است: "دوست دختران ، دوست پسر عجیب و غریب ... همه آنها عادت ناخوشایند برای پیاده کردن روی من دارند."

در فیلم 2005 کنستانتین با بازی Keanu Reeves به عنوان قهرمان تیتراژ و نه سریال تلویزیونی 2014 با همین نام با بازی مت رایان به عنوان شخصیت عنوان ، هیچ اشاره ای به دوجنسگرا بودن کنستانتین وجود ندارد. سرانجام ، هنگامی که نسخه مت رایان از کنستانتین بخشی از CW's Arrowverse شد ، به دوجنسگرایی وی صریح پرداخته شد.

کنستانتین در سومین فصل نمایش در Legends of Tomorrow به شخصیتی مکرر تبدیل می شود و ما او را در موقعیت های عاشقانه با زن و مرد می بینیم. او و سارا لنس یک شب ایستاده اند ، و بعداً می آموزیم که او و گوفبال گیم تایم بروفبال گری به نوعی موج می زند. سرانجام یاد می گیریم که سالها پیش از این ، کنستانتین با یک مرد بازنشسته مرد به نام دزموند رابطه داشت. در حقیقت ، کنستانتین به خاطر خاطرات معشوق قدیمی خود که مجبور است به جهنم بفرستد ، به منظور دفع دیو نرون از روی زمین ، دچار گناه می شود.

سارا لنس ، a.k.a. Canary
سارا لنس CW

سارا لنس یکی از اولین شخصیت هایی است که در Arrowverse معرفی می شود ، اگرچه وقتی برای اولین بار او و الیور کوئین را به عنوان عاشقان در اولین فصل Arrow از Queen Gambit Gambit محکوم می کنیم ، سارا توسط یک بازیگر متفاوت بازی می کند.

فرض می شود که پس از کشتی سازی گمبیت غرق شد ، سارا لنس زنده مانده است و در زیر آمازو - دارایی دانشمند دیوانه دکتر ایوو ، که سارا را برای دستیابی به او آموزش می دهد ، زندانی می شود. پس از اتحاد مجدد با الیور و فرض بر اینکه بار دیگر غرق شده باشد ، سارا توسط نیسا الغول از اتحادیه قاتلان نجات می یابد و در سازمان مخفی استخدام می شود. نیسا و سارا عاشق می شوند.

سارا از زمان بازگشت به استارلینگ سیتی در Arrow ، شریک زندگی زن و مرد داشته است. از زمان تبدیل شدن سارا به یکی از شخصیت های معمولی Legends of Tomorrow تبدیل شد و صندلی کاپیتان کشتی سریال زمان و مکان ، Waverider را به دست گرفت. وی همچنین با اولیور کوئین و جان کنستانتین رابطه کوتاهی داشته است و هم اکنون در رابطه طولانی مدت با آوا شارپ - تماس Legends 'Time Bureau و یک کلون مهندسی ژنتیک از قرن 23 قرار دارد.

کلاهک نوجوانان یوکیو و نگاسونیک
این زوج در Deadpool 2

Marvel Studios در یک دهه گذشته فیلم های ابرقهرمانان فراموش نشدنی را ساخته است. در حالیکه نظرات همیشه متفاوت خواهد بود ، کیفیت ناهموار حق رای دادن X-Men و عدم موفقیت آخرین زوج در Fantastic Four باعث شده است که دیزنی با خرید Fox Studios ، طرفداران زیادی را خوشحال کند. با این وجود ، حداقل یک نشان land مهم فیلم های فاکس / مارول قبل از مارول وجود دارد - اولین زوج همجنسگرا که از ابرقهرمانان مارول تشکیل شده اند.

در Deadpool 2 2018 ، ما می آموزیم که Negasonic Teenage Warhead - یکی از تنها مردان X که در اولین Deadpool ظاهر شد - در یک رابطه همجنسگرا با یک عضو X-Men جوان به نام Yukio در یک رابطه همجنس است. ما روابط آنها را زیاد نمی بینیم ، اما این دوقلوی در تلاش نهایی خود برای نجات زنگ زدگی از خود ، به وید و بقیه قهرمانان در اوج فیلم می پیوندند. این جفت ارز فقط به موقع ظاهر می شود تا کلوسوس را از Juggernaut نجات دهد ، ومسابقات بتمن و سوپرمن. این زوج سرانجام ازدواج کردند ، اگرچه یکی از راه اندازی مجدد بسیاری از DC ، این اتحادیه را خنثی کرد. در راه اندازی مجدد خط گسترده ای در سال 2011 ، New 52 ، Midnighter و Apollo در سری جدید Stormwatch - این بار به عنوان بخشی از واقعیت Prime DC Comics - دوباره معرفی شدند اما به عنوان اولین بار به تصویر کشیده شدند. در طول روابط تا حدودی سنگین آنها ، آنها یک زن و شوهر شده اند ، شکسته شده اند و برای مینی های سال 2016 Midnighter و Apollo گرد هم آمده اند. این زوج بخشی از روایت اصلی DC Comics به حساب می آیند و Midnighter بخشی از Bat Family محسوب می شود. هاله Halo from Justice Young: Outsiders هنگامی که سرویس پخش DC Universe سری انیمیشن Young Justice را احیا کرد ، فصل جدید آن Halo را معرفی کرد ، یک قهرمان که به عنوان خنثی جنسیت شناخته می شود. هاله قبل از به دست آوردن قدرت خود ، دختری به نام گابریل در ملت داستانی قوراک است. پس از فوت گابریل و با روح مادباکس - که یک فناوری پیشرفته زندگی از سیاره New Genesis است - آمیخته می شود ، آنها به یک شخصیت کاملاً جدید ، Halo تبدیل می شوند ، با مجموعه ای از قدرتهای مرموز و خارق العاده و فوق العاده از جمله توانایی احیای چند آسیب کشنده. وقتی آنها به Outsiders می پیوندند ، Halo نام ویولت هارپر را می گیرد و با قهرمان جوان Geo-Force وارد رابطه می شود. خیلی زود ، Halo به عنوان Geo-Force خنثی جنسیت شد و گفت که در حالی که بدن آنها زن است ، آنها نمی توانند بگویند که می توانند مرد یا زن باشند. Geo-Force این موضوع را می پذیرد و به وضوح هنوز هم می خواهد با آنها باشد ، اگرچه سرانجام این Halo است که Geo-Force را ترک می کند پس از این که دومی عمو عموی خود را به دلیل توطئه علیه او و خانواده اش اعدام کرد. جان کنستانتین مت رایان به عنوان جان کنستانتین اولین باری که از دوجنسگرا بودن جان کنستانتین یاد می شود در سال 51 شماره 51 Hellblazer در سال 1992 است ، و پرده از این رو با فن های زیادی همراه نیست. در مورد این که چگونه روابط طولانی مدت زیادی را حفظ نمی کند ، در روایت کنستانتین آمده است: "دوست دختران ، دوست پسر عجیب و غریب ... همه آنها عادت ناخوشایند برای پیاده کردن روی من دارند." در فیلم 2005 کنستانتین با بازی Keanu Reeves به عنوان قهرمان تیتراژ و نه سریال تلویزیونی 2014 با همین نام با بازی مت رایان به عنوان شخصیت عنوان ، هیچ اشاره ای به دوجنسگرا بودن کنستانتین وجود ندارد. سرانجام ، هنگامی که نسخه مت رایان از کنستانتین بخشی از CW's Arrowverse شد ، به دوجنسگرایی وی صریح پرداخته شد. کنستانتین در سومین فصل نمایش در Legends of Tomorrow به شخصیتی مکرر تبدیل می شود و ما او را در موقعیت های عاشقانه با زن و مرد می بینیم. او و سارا لنس یک شب ایستاده اند ، و بعداً می آموزیم که او و گوفبال گیم تایم بروفبال گری به نوعی موج می زند. سرانجام یاد می گیریم که سالها پیش از این ، کنستانتین با یک مرد بازنشسته مرد به نام دزموند رابطه داشت. در حقیقت ، کنستانتین به خاطر خاطرات معشوق قدیمی خود که مجبور است به جهنم بفرستد ، به منظور دفع دیو نرون از روی زمین ، دچار گناه می شود. سارا لنس ، a.k.a. Canary سارا لنس CW سارا لنس یکی از اولین شخصیت هایی است که در Arrowverse معرفی می شود ، اگرچه وقتی برای اولین بار او و الیور کوئین را به عنوان عاشقان در اولین فصل Arrow از Queen Gambit Gambit محکوم می کنیم ، سارا توسط یک بازیگر متفاوت بازی می کند. فرض می شود که پس از کشتی سازی گمبیت غرق شد ، سارا لنس زنده مانده است و در زیر آمازو - دارایی دانشمند دیوانه دکتر ایوو ، که سارا را برای دستیابی به او آموزش می دهد ، زندانی می شود. پس از اتحاد مجدد با الیور و فرض بر اینکه بار دیگر غرق شده باشد ، سارا توسط نیسا الغول از اتحادیه قاتلان نجات می یابد و در سازمان مخفی استخدام می شود. نیسا و سارا عاشق می شوند. سارا از زمان بازگشت به استارلینگ سیتی در Arrow ، شریک زندگی زن و مرد داشته است. از زمان تبدیل شدن سارا به یکی از شخصیت های معمولی Legends of Tomorrow تبدیل شد و صندلی کاپیتان کشتی سریال زمان و مکان ، Waverider را به دست گرفت. وی همچنین با اولیور کوئین و جان کنستانتین رابطه کوتاهی داشته است و هم اکنون در رابطه طولانی مدت با آوا شارپ - تماس Legends 'Time Bureau و یک کلون مهندسی ژنتیک از قرن 23 قرار دارد. کلاهک نوجوانان یوکیو و نگاسونیک این زوج در Deadpool 2 Marvel Studios در یک دهه گذشته فیلم های ابرقهرمانان فراموش نشدنی را ساخته است. در حالیکه نظرات همیشه متفاوت خواهد بود ، کیفیت ناهموار حق رای دادن X-Men و عدم موفقیت آخرین زوج در Fantastic Four باعث شده است که دیزنی با خرید Fox Studios ، طرفداران زیادی را خوشحال کند. با این وجود ، حداقل یک نشان land مهم فیلم های فاکس / مارول قبل از مارول وجود دارد - اولین زوج همجنسگرا که از ابرقهرمانان مارول تشکیل شده اند. در Deadpool 2 2018 ، ما می آموزیم که Negasonic Teenage Warhead - یکی از تنها مردان X که در اولین Deadpool ظاهر شد - در یک رابطه همجنسگرا با یک عضو X-Men جوان به نام Yukio در یک رابطه همجنس است. ما روابط آنها را زیاد نمی بینیم ، اما این دوقلوی در تلاش نهایی خود برای نجات زنگ زدگی از خود ، به وید و بقیه قهرمانان در اوج فیلم می پیوندند. این جفت ارز فقط به موقع ظاهر می شود تا کلوسوس را از Juggernaut نجات دهد ، و...مسابقات بتمن و سوپرمن. این زوج سرانجام ازدواج کردند ، اگرچه یکی از راه اندازی مجدد بسیاری از DC ، این اتحادیه را خنثی کرد. در راه اندازی مجدد خط گسترده ای در سال 2011 ، New 52 ، Midnighter و Apollo در سری جدید Stormwatch - این بار به عنوان بخشی از واقعیت Prime DC Comics - دوباره معرفی شدند اما به عنوان اولین بار به تصویر کشیده شدند. در طول روابط تا حدودی سنگین آنها ، آنها یک زن و شوهر شده اند ، شکسته شده اند و برای مینی های سال 2016 Midnighter و Apollo گرد هم آمده اند. این زوج بخشی از روایت اصلی DC Comics به حساب می آیند و Midnighter بخشی از Bat Family محسوب می شود. هاله Halo from Justice Young: Outsiders هنگامی که سرویس پخش DC Universe سری انیمیشن Young Justice را احیا کرد ، فصل جدید آن Halo را معرفی کرد ، یک قهرمان که به عنوان خنثی جنسیت شناخته می شود. هاله قبل از به دست آوردن قدرت خود ، دختری به نام گابریل در ملت داستانی قوراک است. پس از فوت گابریل و با روح مادباکس - که یک فناوری پیشرفته زندگی از سیاره New Genesis است - آمیخته می شود ، آنها به یک شخصیت کاملاً جدید ، Halo تبدیل می شوند ، با مجموعه ای از قدرتهای مرموز و خارق العاده و فوق العاده از جمله توانایی احیای چند آسیب کشنده. وقتی آنها به Outsiders می پیوندند ، Halo نام ویولت هارپر را می گیرد و با قهرمان جوان Geo-Force وارد رابطه می شود. خیلی زود ، Halo به عنوان Geo-Force خنثی جنسیت شد و گفت که در حالی که بدن آنها زن است ، آنها نمی توانند بگویند که می توانند مرد یا زن باشند. Geo-Force این موضوع را می پذیرد و به وضوح هنوز هم می خواهد با آنها باشد ، اگرچه سرانجام این Halo است که Geo-Force را ترک می کند پس از این که دومی عمو عموی خود را به دلیل توطئه علیه او و خانواده اش اعدام کرد. جان کنستانتین مت رایان به عنوان جان کنستانتین اولین باری که از دوجنسگرا بودن جان کنستانتین یاد می شود در سال 51 شماره 51 Hellblazer در سال 1992 است ، و پرده از این رو با فن های زیادی همراه نیست. در مورد این که چگونه روابط طولانی مدت زیادی را حفظ نمی کند ، در روایت کنستانتین آمده است: "دوست دختران ، دوست پسر عجیب و غریب ... همه آنها عادت ناخوشایند برای پیاده کردن روی من دارند." در فیلم 2005 کنستانتین با بازی Keanu Reeves به عنوان قهرمان تیتراژ و نه سریال تلویزیونی 2014 با همین نام با بازی مت رایان به عنوان شخصیت عنوان ، هیچ اشاره ای به دوجنسگرا بودن کنستانتین وجود ندارد. سرانجام ، هنگامی که نسخه مت رایان از کنستانتین بخشی از CW's Arrowverse شد ، به دوجنسگرایی وی صریح پرداخته شد. کنستانتین در سومین فصل نمایش در Legends of Tomorrow به شخصیتی مکرر تبدیل می شود و ما او را در موقعیت های عاشقانه با زن و مرد می بینیم. او و سارا لنس یک شب ایستاده اند ، و بعداً می آموزیم که او و گوفبال گیم تایم بروفبال گری به نوعی موج می زند. سرانجام یاد می گیریم که سالها پیش از این ، کنستانتین با یک مرد بازنشسته مرد به نام دزموند رابطه داشت. در حقیقت ، کنستانتین به خاطر خاطرات معشوق قدیمی خود که مجبور است به جهنم بفرستد ، به منظور دفع دیو نرون از روی زمین ، دچار گناه می شود. سارا لنس ، a.k.a. Canary سارا لنس CW سارا لنس یکی از اولین شخصیت هایی است که در Arrowverse معرفی می شود ، اگرچه وقتی برای اولین بار او و الیور کوئین را به عنوان عاشقان در اولین فصل Arrow از Queen Gambit Gambit محکوم می کنیم ، سارا توسط یک بازیگر متفاوت بازی می کند. فرض می شود که پس از کشتی سازی گمبیت غرق شد ، سارا لنس زنده مانده است و در زیر آمازو - دارایی دانشمند دیوانه دکتر ایوو ، که سارا را برای دستیابی به او آموزش می دهد ، زندانی می شود. پس از اتحاد مجدد با الیور و فرض بر اینکه بار دیگر غرق شده باشد ، سارا توسط نیسا الغول از اتحادیه قاتلان نجات می یابد و در سازمان مخفی استخدام می شود. نیسا و سارا عاشق می شوند. سارا از زمان بازگشت به استارلینگ سیتی در Arrow ، شریک زندگی زن و مرد داشته است. از زمان تبدیل شدن سارا به یکی از شخصیت های معمولی Legends of Tomorrow تبدیل شد و صندلی کاپیتان کشتی سریال زمان و مکان ، Waverider را به دست گرفت. وی همچنین با اولیور کوئین و جان کنستانتین رابطه کوتاهی داشته است و هم اکنون در رابطه طولانی مدت با آوا شارپ - تماس Legends 'Time Bureau و یک کلون مهندسی ژنتیک از قرن 23 قرار دارد. کلاهک نوجوانان یوکیو و نگاسونیک این زوج در Deadpool 2 Marvel Studios در یک دهه گذشته فیلم های ابرقهرمانان فراموش نشدنی را ساخته است. در حالیکه نظرات همیشه متفاوت خواهد بود ، کیفیت ناهموار حق رای دادن X-Men و عدم موفقیت آخرین زوج در Fantastic Four باعث شده است که دیزنی با خرید Fox Studios ، طرفداران زیادی را خوشحال کند. با این وجود ، حداقل یک نشان land مهم فیلم های فاکس / مارول قبل از مارول وجود دارد - اولین زوج همجنسگرا که از ابرقهرمانان مارول تشکیل شده اند. در Deadpool 2 2018 ، ما می آموزیم که Negasonic Teenage Warhead - یکی از تنها مردان X که در اولین Deadpool ظاهر شد - در یک رابطه همجنسگرا با یک عضو X-Men جوان به نام Yukio در یک رابطه همجنس است. ما روابط آنها را زیاد نمی بینیم ، اما این دوقلوی در تلاش نهایی خود برای نجات زنگ زدگی از خود ، به وید و بقیه قهرمانان در اوج فیلم می پیوندند. این جفت ارز فقط به موقع ظاهر می شود تا کلوسوس را از Juggernaut نجات دهد ، و...افرادی با اسامی غیرمترقبه مانند Flatman ، Leather Boy ، Tippy Toe و Mister Immortal (که تنها قدرت این است که او پس از کشته شدن دوباره به زندگی بازگردد). در سال 2005 ، آنها از minisaries خود ، GLA لذت بردند. در GLA شماره 2 ، آنها به سمت استخدام در می روند و آنچه در زیر می آید صفحه ای از صفحه چیزی نیست جز ابرقهرمانان شناخته شده تر که به آنها می گویند "نه" یا کمتر مودبانه هستند. سرانجام ، لیوینگ لایتنینگ نه تنها به فلتمن بله می گوید بلکه می گوید منظور او برای پیوستن به GLA "مدتی" بوده است. هنگامی که فلاتمن به او می گوید انتقامجویان دریاچه بزرگ از او مایه افتخار را خواهند داشت ، لیوینگ لایتنینگ در پاسخ می گوید: "انتقامجویان بزرگ دریاچه ها؟ اگر هیچ چیز دیگری نباشد ، این ممکن است شگفت انگیزترین صحنه صحنه ابرقهرمانان باشد ، بدون اینکه بخندد به قیمت شخصیت LGBTQ +. ما درباره روابط Living Lightning چیزهای زیادی نمی دانیم و قهرمانان زیادی را طی این سالها ندیده ایم. او اخیراً به عنوان بخشی از تیم بزرگ Avengers مونتاژ شده برای رویداد Avengers 2018: No Surrender ظاهر شد. هالکلینگ و ویکان تصویر تقسیم هالکلینگ و ویکان قهرمانان هالکلینگ و ویکان از طولانی ترین روابط همجنسگرا در کمیک ها لذت می برند. آنها در جوان انتقامجویان شماره 1 معرفی شدند ، هنگامی که به نظر می رسید هر دو قهرمان - مانند بقیه تیم - نسخه های جوانتر از انتقامجویان کلاسیک باشند که منشأ آنها در رمز و راز بود. نکته جالب توجه این است که این دو نفر بر چه اساس بنا شده اند. هالکلینگ ، همانطور که از نام رمزگذاری وی پیداست ، شبیه نسخه جوان و کوچکتر هالک بود. از طرف دیگر ویکان با معرفی نام "Asgardian" می رود و ارتباطی با Thor را پیشنهاد می کند. بنابراین به ویژه و شگفت آور خرابکارانه این بود که این دو مرد جوان همجنسگرا را بر قهرمانان - هالک و ثور - پایه گذاری کنیم ، که به طور منظم تار را از یکدیگر دور می کنند. البته نه هالکلینگ و نه ویکان ثابت نکردند که ارتباط قابل توجهی با آن انتقامجویان کلاسیک دارند. ظاهر بدنی هالکلینگ به دلیل اجداد مخلوط او Skrull / Kree است و هیچ ارتباطی با پرتوهای گاما ندارد. ویکان سرانجام می آموزد که او یکی از فرزندان دوقلوی است که در اثر اسکارلت جادوگر جهش یافته و قهرمان اندرویدی ویژن به دنیا آمده است. هالکلینگ و ویکان از زمان معرفی تاکنون هرگز از کانون توجه مارکس کمیک فاصله نگرفتند. هر دو اخیراً در مینی ریزهای Death's Head 2019 ظاهر شده اند و Wiccan یکی از تیم های جدید قهرمانان غیر سنتی مانند Blade ، Winter Soldier و Angela در سریال Strikeforce در جریان است. خیال باف رویای Supergirl فصل سوم Supergirl CW با معرفی اولین ابرقهرمان transgender تلویزیون به مخاطبان ، گام بزرگی را در نمایندگی LGBTQ + رقم زد. نیا نال ، خیالی رویایی ، زنی ترانسفر از میراث مختلط انسانی و بیگانه است که پس از مرگ مادر ، اختیارات خود را به ارث می برد. مادر نیا ، ایزابل از سیاره نالتور بود و از عنوان Dreamer قبل از نیا استفاده می کرد. Naltorian Dreamers زنانی هستند که توانایی های خارق العاده ای دارند ، از جمله این موارد که اغلب در خواب مشاهده می شوند. قدرت Naltorian Dreamer به دخترانش منتقل می شود ، بنابراین وقتی مادر نیا درگذشت ، ابتدا نیا در مورد توانایی های Dreamer در اوج ظهور دچار سردرگمی می شود زیرا او یک زن بیولوژیکی نیست. سرانجام یاد می گیریم که ایزابل همیشه می دانست که این می تواند نیا باشد و نه خواهرش مائه ، که می تواند قدرت را به ارث ببرد. متأسفانه ، اگرچه خانواده نیا به نظر می رسد چیزی جز پذیرفتن در مورد شناسائی transgender او نیست ، وحی که او توانایی ارث بردن توانایی های مادر را به ارث نمی برد باعث زشتی زیادی از مائه می شود. Dreamer از زمان بدست آوردن توانایی هایش ، دوست صمیمی و دوست داشتنی با Supergirl بوده است ، و او از رابطه عاشقانه تا حدی سنگین با متحد Supergirl از آینده ، Brainy (a.k.a. Brainiac از لژیون سوپر قهرمانان) برخوردار بوده است. Deadpool رایان رینولدز به عنوان Deadpool شناخته می شود در این کمیک ها راز نیست که وید ویلسون - مزدور خنده دار و خونین Deadpool - غیرعقلایی است. گری داگگان ، نویسنده دیرپول Deadpool ، گفته است که Merc با یک دهان مرزهای جنسی خود را "با هر نبض" تعیین می کند. تاکنون چیزهای زیادی را در حضور در صفحه نمایش بزرگ وی ندیدیم ، هرچند که مطمئنا Deadpool 2 تثبیت وید را در Colossus جهش زره پوش افزایش می دهد. با ادغام دیزنی-فاکس ، Deadpool را در اختیار شرکتی قرار داد که به دلیل داشتن خانواده بیشتر دوست داشت ، آینده رایان رینولدز به عنوان Deadpool هنوز در هوا به نظر می رسد. اما اگر یک Deadpool 3 و / یا X-Force به دست بیاوریم ، یک فرصت عادلانه وجود دارد که در نهایت می توانیم ذهنیت وید ویلسون را با صراحت بیشتری در فیلم ها بیان کنیم. رینولدز می گوید می خواهد ببیند که طرف واید بیشتر در صفحه بزرگ ظاهر می شود. در کنفرانس طنز سن دیگو 2018 ، این بازیگر گفت یکی از مواردی که او در مورد فیلم های Deadpool دوست دارد این است که آنها می توانند به مکانهایی بروند که فیلم های ابرقهرمانانی دیگر نتوانند یا نمی توانند. که او به طور خاص می خواست که "از طریق وید" را کشف کند. باتومن CW's Batwoman اکتبر 2019 دیدم t...او برتر از CW's Batwoman. مجموعه ای در همان روایتی که به اصطلاح نمایش های "Arrowverse" مانند Arrow ، The Flash و Legends of Tomorrow انجام داده ، سریال های جدید روبی رز را به عنوان قهرمان تیتراژ بازی می کند. پشت ماسک کیت کین ، پسر عموی بروس وین است. کیت به گاتهام بازمی گردد ، می آموزد پسر عمویش شوالیه تاریکی است (توضیح می دهد که چرا هر دو سه سال گمشده اند) و در غیاب وی علت جنایت خود را می گیرد. یکی از تفاوتهای قابل توجه بین نمایش ها و فیلم های تلویزیونی ابرقهرمانان با بت وومن و سایر فیلم ها این است که ، در یک میدان شلوغ ، روبی رز اولین ابرقهرمان لزبین را در نقش اصلی بازی می کند. این شخصیت برای اولین بار در Arrowverse در کراس اوور 2018 Elseworlds نمایش داده می شود. در متقاطع عظیم سال بعد ، بحران بر روی زمین های بیکران ، Batwoman به عنوان Paragon شجاعت چند منظوره نقش برجسته ای را در درگیری ایفا می کند. Batwoman برای نخستین بار در انتهای رویداد بین المللی خط بحران بی نهایت ، در کمیک ها معرفی شد ، اما در ابتدا طرفداران مطمئن نبودند که او کیست. او به زودی از سریال های انفرادی خود لذت برد و به بخش مهمی از خانواده خفاش بدل شد ، هرچند که باتومن و بتمن معمولاً با هم همراه نیستند. اندکی پس از راه اندازی مجدد DC در سال 2016 ، بتمن از Batwoman دعوت کرد تا گروه جدید خود "Batmen" را در کارآگاه کمیک هدایت کند ، اگرچه وی پس از کشته شدن بدخواه اصلاح شده Clayface ، به پسر عمویش مقالات راهپیمایی خود را داد. آکوامان Aquaman of Justice Young: Outsiders هنگامی که سرویس پخش DC Universe سریال انیمیشن Young Justice را احیا کرد ، حاکی از آن بود که نسخه جدید روایت Aquaman در یک رابطه همجنسگرا قرار دارد. اورین ، نسخه سنتی Aquaman ، از همه چیز "فوق العاده" عقب می ماند ، و کالدور - که سابقاً به عنوان Aqualad به عنوان رهبرش شناخته می شد - نام Aquaman و همچنین رهبری لیگ عدالت را بر عهده می گیرد. در دادگستری جوان: برون سپاران ، ما می آموزیم که کالدور با آتلانتیا وایده در یک رابطه جنسی یکسان است. مشخص نیست که آیا کالدور به عنوان همجنسگرا یا دوجنسگرا شناخته می شود. در فصول اولیه عدالت جوان ، نشان داده شده است که کالدور برای شخصیت های زن احساساتی عاشقانه دارد. به طور خاص ، در حالی که هنوز از نام Aqualad استفاده می کند ، کلدور مشعل مخصوص Tula ، a.k.a. Aquagirl را در اختیار دارد و وقتی که با بهترین دوستش Tempest درگیر می شود ، دلشکسته است. این ممکن است که او دوجنسگرا باشد ، یا اینکه در موارد اولیه او هنوز نیامده بود که همجنسگرایی خود را بپذیرد. Shatterstar و Rictor تصویر تقسیم شده Shatterstar و Rictor رابطه عاشقانه بین قهرمانان جهش یافته Shatterstar و Rictor چیزی است که سالها به آن اشاره شده بود ، اما تا سال 2009 آشکار نبود. این دو قهرمان در شماره های X-Force در دهه 90 با یکدیگر روبرو شدند. آنها به عنوان هم تیمی و دوستان صمیمی شروع می شوند ، و همه چیز به آرامی فراتر از پلاتونیک می رسد. یکی از اولین نکات برجسته در X-Force شماره 34 در سال 1994 ، هنگامی که ما می آموزیم که Shatterstar اسپانیایی را آموخته است ، بنابراین او می تواند با Rictor صحبت کند ، بدون اینکه کسی در گفتگو صحبت کند. سال بعد وقتی Rictor تصمیم به بازگشت به مکزیک را برای گذراندن اوقات فراغت با خانواده خود گرفت ، این خبر در حال شکارچی شدن به Shatterstar است ، که می گوید چیزهایی مانند "من بدون تو چه کار می کنم؟ وقتی او هم تیمی خود را به کابل شماره 22 به فرودگاه می آورد. علیرغم همه نکات برجسته ، تا سال 2009 یک بوسه روی تابلو بین قهرمانان در ایکس فاکتور شماره 45 طول کشید. این زوج به طور مرتب به عنوان یک زن و شوهر به تصویر کشیده شده بودند ، اگرچه در شماره های اخیر Iceman ، خوانندگان دریافتند که این دو شکسته شده اند. آلن اسکات ، a.k.a فانوس سبز آلن اسکات در کمیک ها فانوس سبز اصلی که در کمیک های DC به چشم می خورد ، عضوی از شرکت فضایی بین کهکشانی نبود. در عوض ، آلن اسکات ، که اولین اثر خود را با عنوان Green Lantern در طنز شماره 16 آمریکایی 1940 آغاز کرد ، بخشی از جنبه عرفانی تر از روایت DC است. تفاوت دیگر بین او و هالی جردن که از نظر فضایی ارزشمندتر است این است که در زمین 2 شماره 2 در سال 2012 ، ما فهمیدیم که آلن اسکات همجنسگرا است. مرگ نامزدش سام به بخش مهمی از داستان جدید مبدا تبدیل می شود زیرا حلقه نامزدی وی در حلقه قدرت قهرمان قالب می شود. آلن اسکات نیز مانند بسیاری از قهرمانان عصر طلایی مرتبط با انجمن عدالت آمریکا ، در پی راه اندازی مجدد تولد دوباره 2016 دی سی کمیک ، از دست رفت. او و بقیه JSA بعداً برای اولین بار پس از تولد دوباره در صفحات لیگ عدالت شرکت کردند. ظاهر آنها در کنار رویداد گسترده ای از سال خائنانی واقع شده است که تقریباً در مورد هر قهرمان دی سی وجود دارد ، بنابراین هنوز زمان زیادی برای تمرکز روی JSA یا Scott نبوده است ، و ما هنوز نمی دانیم درباره آنچه در حال حاضر در زندگی قهرمان اتفاق می افتد زیاد است. استاربران استاربرند در کمیک در انتقامجویان شماره 26 سال 2019 ، مارول فاش کرد اولین زوج همجنسگرا در زمین عضو یکی از اعضای انتقامجویان ماقبل تاریخ خود بودند. از زمان راه اندازی مجدد خط مریم مارول ، خوانندگان Avengers عکس هایی از نسخه تیمی را که در دوران ماقبل تاریخ وجود داشته ، گرفته اند. گاهی اوقات ، جیسون هارون ، نویسنده انتقام جویان از زمان گذشته گریسته است تا داستان اصلی یکی از این B.C را به ما بدهد. انتقام جویان ، و انتقامجویان شماره 26 ما را با تیم اولیه استاربند آشنا می کنند....در اوایل طنز ، با یک زن و شوهر غارنشین همجنسگرا زندگی می کنیم که در یک منطقه سرسبز زندگی می کنند که آنها را باغ می نامند. از طریق روایت یاد می گیریم که هر دو قبایل مربوطه خود را ترک کرده اند زیرا آنها احساس می کردند چیزهایی که آنها می دانستند قبایل خود را هرگز نمی فهمند. متأسفانه ، با پایان دادن به این موضوع ، یکی از غارنوردان به دست Deviants شرور درگذشت ، در حالی که دیگری ، Vnn ، به ستاره دوم ستاره زمین تبدیل می شود - کامل با یک تحول بدنی که باعث می شود او مانند نسخه قرمز پوست ظاهر شود. قوی هیکل. مانند ستاره قهرمان سبز ، استاربراند پر از خشم به ظاهر بی حد و حصر است - هرچند در مورد استاربراند عصبانیت او در مورد مرگ محبوبش می چرخد. وقتی بعداً او را با انتقامجویان ماقبل تاریخ خود می بینیم ، می آموزیم که او تقریباً هرگز صحبت نمی کند ، و از نظر روحی در لحظه ای که بدن گوسفند مرده خود را گهواره می کند ، گیر می کند ، چون باغ آنها در اطرافشان می سوزاند. والکیری والکیری در ثور: راگناروک در سال 2017 ، hit Thor: Ragnarok حق رای دادن به خدای Thunder God را با برند جدیدی از طنز غیر قابل مقاومت و یک نبرد بزرگ گلادیاتور با هالک احیا کرد. از میان شخصیت های جدید معرفی شده در راگناروک ، نوشیدنی مشروب سخت و بدون دردسر والکیری ، با بازی تسا تامپسون بود. وی در نقش انتقامجویان نقش اول New New Asgard در Avengers 2019: Endgame - سرانجام که در پایان فیلم به عنوان پادشاه خود نامگذاری شد - دوباره تکرار کرد و ما دوباره او را در سال 2021 در فیلم Thor: Love & Thunder خواهیم دید. جنسیت والکیری در نسخه های تئاتری یا Ragnarok یا Endgame مورد توجه قرار نمی گیرد ، اما کمی بعد از اعلام Thor: Love & Thunder در کنفرانس طنز 2019 سان دیگو ، مارول استودیو تأیید کرد که والکیری نخستین بازوی LGBTQ + ابرقهرمانی MCU خواهد بود و این چنین خواهد بود. در دنباله 2021 مورد خطاب قرار می گیرند. تامپسون گفت که والکیری در اوایل سال 2017 دوجنسگرا بود - دقیقاً همانطور که ​​او در کمیکس حضور دارد. اما تنها صحنه راگناروک که این موضوع را مورد بررسی قرار می داد در طبقه اتاق برش مانده بود. متأسفانه ، نسخه طنز Valkyrie که به همین ترتیب دوجنس گرا بود ، دیگر با ما نیست. آن قهرمان ، بران هلد ، در جنبش تاریک ملکیت در رویداد گسترده جنگ War of the Realms کشته شد. نقش والکیری از آن زمان توسط جین فاستر گرفته شده است که ناتالی پورتمن در دو فیلم اول ثور بازی کرده است و قرار است در Love & Thunder نیز ظاهر شود. توصیه شده بعدی فیلم های ابرقهرمانی آینده که شما را از بین می برند Wonder Woman پوستر 1984 هنر توسط فیل آرچولد بیش از یک دهه است که مارول Iron Man ساخته است که فیلم های کمیک بوک در فیلم های کمیک بوک بنشینند و توجه کنند و با وجود فیلم های کمیک الهام گرفته از طنز (برخی درخشان ، دیگران افتضاح) که در آن زمان اکران شده اند ، شوق از بین نمی رود. هر زمان به زودی - و برای اثبات آن ، ما لیستی جامع از همه فیلم های ابرقهرمانی آینده که شما را از بین می برند جمع کرده ایم. تعداد زیادی از فیلم های ابرقهرمانی وجود دارد که قرار است طی چند سال آینده به سینماها بیایند ، و این استودیو ها در حال نبرد برای رسیدن به سر به سر با ویژگی های مربوطه خود در نبرد برای سلطه هستند که این فقط خبر خوبی برای طرفداران ما است. اما با توجه به اینکه حق رای دادن ها همچنان به رشد و گسترش لیست های خود ادامه می دهند ، پیگیری کردن آنچه (و چه زمان) همه اتفاق می افتد دشوار می شود. خوب ، نترسید ، زیرا تمام اطلاعات مورد نیاز برای جلوتر از منحنی را می توانید در اینجا پیدا کنید. از تاریخ های پخش برنامه ریزی شده تا اعلامیه های بازیگران و خدمه ، این همه چیزی است که شما باید درباره فیلم های ابرقهرمانی آینده بدانید. Birds of Prey (و رهایی فوق العاده یکی از هارلی کوین) صحنه از پرندگان طعمه برادران وارنر مدتی است که بازگشت هارلی کوین مارگوت رابی را جنجال می زند ، اما ما اولین نگاه واقعی ما به فیلم را تا اکتبر 2019 دریافت نکردیم ، زمانی که تریلر برای Birds of Prey (و The Fantabulous Emancipation of One Harley Quinn). ) کاهش یافته است. این تریلر آنچه را که کارگردان کاتی یان برنامه ریزی کرده ، به بینندگان طعم و مزه داد و شخصیت هایی را معرفی کرد که در هنگام گرفتن ماسک مشکی ایوان مک گرگور با او همکاری می کنند. مری الیزابت وینستد به عنوان هلنا برتینلی (a.k.a هانترس ، یک شاهزاده خانم مافیایی-تبدیل به هوشیار) با هم بازی می کند. Jurnee Smollett-Bell نقش دینا لنس را بازی می کند (a.k.a Canary Black ، عضو اصلی پرندگان طعمه). Rosie Perez به عنوان رنه مونتویا به عضویت در سه نفره غیرقانونی می رود (a.k.a سؤال ، یک پلیس گاتهام سیتی که سرکش می رود). این تریلر فاش می کند که بلک ماسک بعد از همه آنها است ، به همین دلیل هارلی کوین (که قبل از وقایع فیلم با جوکر شکسته شده است) آنها را گرد هم می آورد. کوین همچنین توسط شخصیت مک گرگور تحت تعقیب است ("او می گوید" خانم کوین؟ او به من تعلق دارد) ، و کاساندرا قابیل الا جی باسکو نیز همینطور است. به نظر می رسد که کوین یک قسمت خوب از فیلم را برای محافظت از قابیل (که در فیلم های طنز تبدیل به Batgirl می شود) از بلک ماسک می گذراند ، که ظاهراً در اولین حضور در فیلم بلند خود ماسک گفته نخواهد شد ، اما به همان اندازه بی پرده خواهد بود. به عنوان همتای کمیک بوک کفتارهای حیوان خانگی کوین بود و بود و لو نیز اولین صفحه نمایش بزرگ خود را خواهند ساخت. تاریخ انتشار برنامه ریزی شده: 7 فوریه 2020 عکس خون وین دیزل ، Bloodshot eye ، از اولین تریلر سونی درمورد حق مالکیت Valiant Comics Bloodshot و Har مذاکره کرد...binger در سال 2015 ، با هدف ایجاد یک جهان سینمایی جدید. عنوان دوم از آن زمان به Paramount منتقل شده است ، اما سونی بدون در نظر گرفتن فیلم Bloodshot خود به جلو پیش می رود. تیراندازی در اوت 2018 آغاز شد ، وین دیزل (که به عنوان ری گریسون دریایی بازی می کند ، در عمل کشته شد و به عنوان یک سوپر سرباز غیر قابل تخریب قیام کرد) با به اشتراک گذاشتن یک قطعه پشت صحنه از مجموعه آفریقایی ها برای مشخص کردن این مناسبت. این بازیگر از طرفداران Bloodshot بخاطر اعتقاد به او و کارگردان بار اول ، دیو ویلسون تشکر کرد. پس از آن چیزهایی که در جبهه Bloodshot ساکت بودند. وین دیزل ادامه داد: نگاه عجیب دزدکی حرکت کردن عجیب و غریبانه ، اما ما اولین نگاه واقعی ما به فیلم را به دست نیاوردیم تا اینکه اولین اکران در اکتبر سال 2019 ، حدود چهار و نیم سال پس از انتشار Bloodshot افتاد. آیا ارزش انتظار داشت؟ اگر فیلم های RoboCop و Memento را دوست دارید ، پاسخ احتمالاً بله است - Bloodshot به نظر می رسد مثل یک دیوانه وار مجنون این دو. اولین تریلر که مورد علاقه ماده است ، هرچند جزئیات یک نقش اساسی را به نمایش می گذارد. هشدار Spoiler - دانشمندانی که گارسون را با فناوری نانو تزریق می کنند و او را به زندگی باز می گردانند ، دستور کار پنهانی دارند. تمام تفنگداران سابق دریایی می توانند به خاطر بیاورند که همسر وی به قتل رسیده است ، و برادران بی شرمانه فناوری در شرکت سایه دار RST (به رهبری گای پیرس ، طبق گفته های او جایگزینی دیر برای مایکل شین) عطش او را برای انتقام جویانه دستکاری می کنند ، و باعث می شود Bloodshot گم شود. تاریخ انتشار برنامه ریزی شده: 21 فوریه 2020 سوپرمن: پسر سرخ صحنه از سوپرمن: پسر قرمز سه فیلم انیمیشن DC برای پخش در سال 2020 برنامه ریزی شده است ، اولین فیلم اقتباسی از Superman: Red Son است. بنام مارک میلار ، این مینیاری های 2003 Elseworlds در طول جنگ سرد تنظیم شده است و دنیایی را تصور می کند که در آن سقوط Kal-El در اتحاد جماهیر شوروی به زمین نشست. به جای کانزاس ، کریپتونیان در مزرعه ای در اوکراین بزرگ شد و به عنوان "قهرمان کارگر مشترک که در نبرد بی پایان برای استالین ، سوسیالیسم و ​​گسترش بین المللی پیمان ورشو می جنگد" پرورش یافت. استالین به طور خلاصه در اولین فیلم تریلر Superman: Red Son ظاهر می شود ، اما حضور وی توسط برخی از همکاران لیگ عدالت سوپرمن - یا نسخه های آنها حداقل تحت الشعاع قرار می گیرد. یکی از لحظه های ایستاده در این تریلر ، سوپرمن است که مقابل بتمن روسی (a.k.a Batmankoff) می رود ، که در آن زمان موشک های پرتاب شده از هلی کوپتر که او در حال خلبان است ، دیده می شود. راجر کریگ اسمیت (Batman: Arkham Origins، Batman Ninja) بازی Dark Knight را بازی می کند ، یک نقش آشنا برای بازیگر صدای کهنه کار. او این بار لهجه روسی را پذیرفته است ، همانطور که جیسون آیزاکز ، که به عنوان سوپرمن اتحاد جماهیر شوروی رهبری می کند. ونسا مارشال (که چندین بار صدای Wonder Woman را ابراز کرده است) نقش بازی در پسر رد را جبران می کند ، اما این یک دیانا متفاوت از Themyscira است. زمین -30 دایانا با ظرفیت سفیر ، کال-ال را ملاقات می کند ، که توسط مادرش به دولت استالین فرستاده شده است. سرانجام او به آرمان کمونیستی برنده شد ، و فیلم سام لیو به وضوح همان مسیری را دنبال می کند. تاریخ انتشار برنامه ریزی: 25 فوریه 2020 جهش های جدید جهش های جدید فیلم The New Mutants به این فکر فروخته شد که این یک فیلم ترسناک با شخصیت های مارول خواهد بود. به نظر می رسد کارگردان جوش بون (Fault in Stars Our) متناسب با گفتن فیلمنامه های خلاقانه است که "او در دهه 1980 با وسواس مارول طنز ، مدتها قبل از آن وجود داشت که یک فیلم مرد عنکبوتی سام رائیمی وجود داشته باشد". اشتیاق او به این پروژه باعث شد که فاکس بخواهد از او فرصتی بگیرد ، اگرچه طبق گزارشات ، این استودیو تحت تأثیر کار خود قرار نگرفت. در ابتدا که برای انتشار در آوریل 2018 برنامه ریزی شده بود ، The New Mutants ده ماه تمام به فوریه سال 2019 برگردانده شد ، با این دلیل رسمی (از طریق هالیوود ریپورتر) این استودیو می خواست از همپوشانی با Deadpool 2 در برخی از مناطق خارج از کشور جلوگیری کند. بعداً اوت آگوست سال 2019 به نمایش در آمد و بیشتر به شایعات دامن زد که چیزی غیر از درگیری برنامه ریزی ساده وجود دارد. مطمئناً وقتی به تأخیر افتاد دوباره به آوریل 2020 ، کمکی نکرد. طبق گفته های Collider ، فاکس های اجرایی فاکس فکر نمی کردند که این فیلم به اندازه کافی ترسناک باشد ، و ظاهراً اصطلاح "اصلاح های گسترده" آن را پوشش نمی دهد - "حداقل 50 درصد" از برش اصلی می تواند تمام شود. حتی آنیا تیلور-جوی (که در کنار میزی ویلیامز ، چارلی هیتون ، هنری زاگا و تازه وارد بلو هانت بازی می کند) بازیگری اعتراف کرد که لباس های جدید لازم است. همانطور که او گفت ، "من فکر می کنم در ابتدا فیلمی را که قرار است ساخته شود ساختیم." تاریخ انتشار برنامه ریزی شده: 3 آوریل 2020 عنکبوت اسکارلت جوهانسون در بیوه سیاه بعد از سالها رنجش ، مارول سرانجام اعلام کرد که یک فیلم مستقل فیلم Black Widow در حال آمدن است و این اخبار را در Comic-Con 2019 رها می کند. در پایان سال اولین تیزر خود را برای این فیلم داشتیم ، یک prequel که بعد از وقایع اتفاق می افتد کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی. شخصیت اسکارلت جوهانسون در پایان جنگ داخلی در حالی که با استیو راجرز در هنگام مشاجره درباره توافق نامه سوکوویا طرفداری کرده بود ، در حال اجرا بود ، و این تریلر تأیید می کند که ناتاشا رومانوف در زیر رادار فعالیت خواهد کرد....binger در سال 2015 ، با هدف ایجاد یک جهان سینمایی جدید. عنوان دوم از آن زمان به Paramount منتقل شده است ، اما سونی بدون در نظر گرفتن فیلم Bloodshot خود به جلو پیش می رود. تیراندازی در اوت 2018 آغاز شد ، وین دیزل (که به عنوان ری گریسون دریایی بازی می کند ، در عمل کشته شد و به عنوان یک سوپر سرباز غیر قابل تخریب قیام کرد) با به اشتراک گذاشتن یک قطعه پشت صحنه از مجموعه آفریقایی ها برای مشخص کردن این مناسبت. این بازیگر از طرفداران Bloodshot بخاطر اعتقاد به او و کارگردان بار اول ، دیو ویلسون تشکر کرد. پس از آن چیزهایی که در جبهه Bloodshot ساکت بودند. وین دیزل ادامه داد: نگاه عجیب دزدکی حرکت کردن عجیب و غریبانه ، اما ما اولین نگاه واقعی ما به فیلم را به دست نیاوردیم تا اینکه اولین اکران در اکتبر سال 2019 ، حدود چهار و نیم سال پس از انتشار Bloodshot افتاد. آیا ارزش انتظار داشت؟ اگر فیلم های RoboCop و Memento را دوست دارید ، پاسخ احتمالاً بله است - Bloodshot به نظر می رسد مثل یک دیوانه وار مجنون این دو. اولین تریلر که مورد علاقه ماده است ، هرچند جزئیات یک نقش اساسی را به نمایش می گذارد. هشدار Spoiler - دانشمندانی که گارسون را با فناوری نانو تزریق می کنند و او را به زندگی باز می گردانند ، دستور کار پنهانی دارند. تمام تفنگداران سابق دریایی می توانند به خاطر بیاورند که همسر وی به قتل رسیده است ، و برادران بی شرمانه فناوری در شرکت سایه دار RST (به رهبری گای پیرس ، طبق گفته های او جایگزینی دیر برای مایکل شین) عطش او را برای انتقام جویانه دستکاری می کنند ، و باعث می شود Bloodshot گم شود. تاریخ انتشار برنامه ریزی شده: 21 فوریه 2020 سوپرمن: پسر سرخ صحنه از سوپرمن: پسر قرمز سه فیلم انیمیشن DC برای پخش در سال 2020 برنامه ریزی شده است ، اولین فیلم اقتباسی از Superman: Red Son است. بنام مارک میلار ، این مینیاری های 2003 Elseworlds در طول جنگ سرد تنظیم شده است و دنیایی را تصور می کند که در آن سقوط Kal-El در اتحاد جماهیر شوروی به زمین نشست. به جای کانزاس ، کریپتونیان در مزرعه ای در اوکراین بزرگ شد و به عنوان "قهرمان کارگر مشترک که در نبرد بی پایان برای استالین ، سوسیالیسم و ​​گسترش بین المللی پیمان ورشو می جنگد" پرورش یافت. استالین به طور خلاصه در اولین فیلم تریلر Superman: Red Son ظاهر می شود ، اما حضور وی توسط برخی از همکاران لیگ عدالت سوپرمن - یا نسخه های آنها حداقل تحت الشعاع قرار می گیرد. یکی از لحظه های ایستاده در این تریلر ، سوپرمن است که مقابل بتمن روسی (a.k.a Batmankoff) می رود ، که در آن زمان موشک های پرتاب شده از هلی کوپتر که او در حال خلبان است ، دیده می شود. راجر کریگ اسمیت (Batman: Arkham Origins، Batman Ninja) بازی Dark Knight را بازی می کند ، یک نقش آشنا برای بازیگر صدای کهنه کار. او این بار لهجه روسی را پذیرفته است ، همانطور که جیسون آیزاکز ، که به عنوان سوپرمن اتحاد جماهیر شوروی رهبری می کند. ونسا مارشال (که چندین بار صدای Wonder Woman را ابراز کرده است) نقش بازی در پسر رد را جبران می کند ، اما این یک دیانا متفاوت از Themyscira است. زمین -30 دایانا با ظرفیت سفیر ، کال-ال را ملاقات می کند ، که توسط مادرش به دولت استالین فرستاده شده است. سرانجام او به آرمان کمونیستی برنده شد ، و فیلم سام لیو به وضوح همان مسیری را دنبال می کند. تاریخ انتشار برنامه ریزی: 25 فوریه 2020 جهش های جدید جهش های جدید فیلم The New Mutants به این فکر فروخته شد که این یک فیلم ترسناک با شخصیت های مارول خواهد بود. به نظر می رسد کارگردان جوش بون (Fault in Stars Our) متناسب با گفتن فیلمنامه های خلاقانه است که "او در دهه 1980 با وسواس مارول طنز ، مدتها قبل از آن وجود داشت که یک فیلم مرد عنکبوتی سام رائیمی وجود داشته باشد". اشتیاق او به این پروژه باعث شد که فاکس بخواهد از او فرصتی بگیرد ، اگرچه طبق گزارشات ، این استودیو تحت تأثیر کار خود قرار نگرفت. در ابتدا که برای انتشار در آوریل 2018 برنامه ریزی شده بود ، The New Mutants ده ماه تمام به فوریه سال 2019 برگردانده شد ، با این دلیل رسمی (از طریق هالیوود ریپورتر) این استودیو می خواست از همپوشانی با Deadpool 2 در برخی از مناطق خارج از کشور جلوگیری کند. بعداً اوت آگوست سال 2019 به نمایش در آمد و بیشتر به شایعات دامن زد که چیزی غیر از درگیری برنامه ریزی ساده وجود دارد. مطمئناً وقتی به تأخیر افتاد دوباره به آوریل 2020 ، کمکی نکرد. طبق گفته های Collider ، فاکس های اجرایی فاکس فکر نمی کردند که این فیلم به اندازه کافی ترسناک باشد ، و ظاهراً اصطلاح "اصلاح های گسترده" آن را پوشش نمی دهد - "حداقل 50 درصد" از برش اصلی می تواند تمام شود. حتی آنیا تیلور-جوی (که در کنار میزی ویلیامز ، چارلی هیتون ، هنری زاگا و تازه وارد بلو هانت بازی می کند) بازیگری اعتراف کرد که لباس های جدید لازم است. همانطور که او گفت ، "من فکر می کنم در ابتدا فیلمی را که قرار است ساخته شود ساختیم." تاریخ انتشار برنامه ریزی شده: 3 آوریل 2020 عنکبوت اسکارلت جوهانسون در بیوه سیاه بعد از سالها رنجش ، مارول سرانجام اعلام کرد که یک فیلم مستقل فیلم Black Widow در حال آمدن است و این اخبار را در Comic-Con 2019 رها می کند. در پایان سال اولین تیزر خود را برای این فیلم داشتیم ، یک prequel که بعد از وقایع اتفاق می افتد کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی. شخصیت اسکارلت جوهانسون در پایان جنگ داخلی در حالی که با استیو راجرز در هنگام مشاجره درباره توافق نامه سوکوویا طرفداری کرده بود ، در حال اجرا بود ، و این تریلر تأیید می کند که ناتاشا رومانوف در زیر رادار فعالیت خواهد کرد....آن صحنه این مسئله را تأیید کرده است. وودی هارلسون به Collider گفت: "من در بخش کمی از" زهره "قرار دارم ، اما در گروه بعدی خواهم بود. در صحنه اعتبارات فوق الذکر ، بروک از کلرتوس کسدی (که در خندوانه ها تبدیل به قتل عام می شود) از هارلسون بازدید می کند. کسدی پیش بینی می کند: "وقتی از اینجا خارج می شوم و خواهم شد ، قتل عام می شود." چه نوع قتل عام حتی هارلسون نمی داند - او "فقط تاسها را چرخید" ونوم 2 بدون دیدن فیلمنامه ، که هم اکنون توسط کلی مارسل روی آن ساخته شده است. پیش بینی می شود این عاقبت در اکتبر سال 2020 با سینماسکس مواجه شود. تاریخ انتشار زمان بندی: 2 اکتبر 2020 جاودان جاودان فیلم آینده Eternals مارول قرار نیست تا اواخر سال 2020 به پرده سینما زده شود ، اما این فیلم قبلاً وارد تولید شده است و عکسهای پشت صحنه در حال شروع به پیدا کردن راه آنلاین هستند. آنجلینا جولی بلوند ، که با بازی Eternal Thena بازی می کند ، در حال چرخیدن در بدن آب و خالی کردن محتویات آنچه ظاهراً یک گلدان است ، مشاهده شده است. در جاهای دیگر ، یک دروازه دلخراش که بر روی یک مجموعه در Fuerteventura ، جزایر قناری ساخته شده است ، به ظاهر تأیید می کند که این فیلم از شهر باستانی بابل بازدید می کند - ساختار چشمگیر که به وضوح شبیه دروازه ایشتار است. در کمیک ها ، تنا یک بار با یک Deviant (مسابقه رقیب Eternals) به نام Kro در بابل روبرو شده بود. او زندگی خود را نجات داد و این دو در نهایت فرزندان خود را در کنار هم قرار دادند ، چیزی که به خوبی می توانیم بازی را روی پرده سینما ببینیم. از نظر طرح هیچ چیز مشخصی وجود ندارد ، اما می دانیم که این یکی از مجلل های التقاطی مارول تا به امروز خواهد بود. ریچارد مادن به عنوان ایکاریس بازی می کند. کیت هارینگتون در حال بازی غیر داون دین ویتمن است. Gemma Chan به عنوان سرسی دوستدار انسان ظاهر خواهد شد. کومیل نانجیانی کینگو است. سلما هایک آژاک است؛ لورن ریدلوف مکاری است؛ برایان تیوری هنری فاستوس است. لیا مک هوج اسپریت است. دونگ سوک ما گیلگمش است. و باری کئوگان دروگی است. کوین فیگ تایید کرده است که Eternals اولین شخصیت همجنسگرا MCU را نشان خواهد داد. این فیلمنامه به روش متیو و رایان فیرپو ساخته شده است ، در حالی که کلوئه ژائو ، فیلمساز ایندی ، برای راهنمایی این ویژگی عظیم کیهانی انتخاب شده است. تاریخ انتشار برنامه ریزی: 6 نوامبر 2020 Justice League Dark: War Apokolips صحنه از Justice League Dark دومین فیلم اصلی انیمیشن DC Universe که برای پخش در سال 2020 برنامه ریزی شده است با عنوان Justice League Dark: Apokolips War، DC تأیید شده است. این فیلم دنباله ای از منتقدین Justice League Dark (2017) است که به شدت مورد تحسین قرار گرفته است ، یک رده بندی با رتبه R که در آن حضور جان کنستانتین ، زاتانا ، Swamp Thing ، Deadman ، Etrigan و Black Orchid را پیدا کرد و به او کمک کرد تا با شیوع عجیبی برخورد کند. رفتار به ظاهر فوق طبیعی. Andrew Polland ، مجله Starburst ، در اندیشه مرور درخشان گفت: "مقدمه ای عالی برای برخی از شخصیت های DC کمتر شناخته شده ، و امیدوارم که از کنستانتین و شرکت استفاده شود تا در قسمت های بعدی از انیمیشن استفاده شود." به نظر می رسد که پولارد آرزوی خود را بدست می آورد ، اما Justice League Dark: Apokolips War احتمالاً برخی از شخصیت های گوشه کیهانی جهان DC را نیز شامل می شود. تیم بیدل گفت: "اگرچه مطمئن نیستیم که قهرمانان چه کسی برای جنگ آپوکولیپس باز می گردند ، این عنوان نشان می دهد که ما ممکن است برخی از خدایان جدید جک کربی را ببینیم ، بدین معنی که احتمالاً دارای تکه های بزرگی برای تداوم ادامه DC Universe است." طرفداران کمیک های DC به خوبی می دانند که جنگ داخلی Apokolips پس از مرگ استبداد ظالمانه رخ داده است ، که اولین فیلم اکشن زنده خود را در فیلم جدید خدایان آوا دوورنای جدید آوا انجام خواهد داد. آیا این همان درگیری است که در عنوان به آن اشاره شده است؟ ما باید دریابیم تا بهار سال 2020 تا دریابیم. تاریخ انتشار برنامه ریزی شده: 2020 (TBD) سوپرمن: مرد فردا Death Superman (2018) فیلم Wonder Woman: Bloodlines ، فیلم های اصلی اصلی متحرک DC Universal 2019 ، ویژگی Superman: Man of Tomorrow را بر اساس یک قوس موجود در کتاب طنز نخواهد داشت. دی سی در حال نگه داشتن یک درب محکم روی این یکی است. همه ما واقعاً با اطمینان در مورد سوپرمن می دانیم: Man of Tomorrow در این مرحله این است که این یک داستان اصلی خواهد بود که بر روی نسخه جوانی از Man of Steel تمرکز دارد ، کسی که هنوز در حال یادگیری طناب های ابرقهرمان است. این فیلم پس از Superman: Red Son and Justice League Dark: Apokolips War منتشر خواهد شد و این فیلم سومین و آخرین فیلم فیلم DC اصلی متحرک اصلی جهان است که در سال 2020 رها می شود. دی سی سالانه حداقل سه فیلم انیمیشن را بدون شکست از سال 2009 قرار داده است ، اما سال 2020 اولین سالی خواهد بود که در آن دو ویژگی انیمیشن سوپرمن به نمایش در می آید. Execs امیدوار خواهد بود که Superman: Man of Tomover (فیلم "The Death of Superman" و "Reign of Supermen" 2018) نیز دریافت شود. هر دو فیلم با اکثریت قریب به اتفاق منتقدین مورد بررسی قرار گرفتند. "گاردین" درباره Reign of Supermen گفت: "بعد از بزرگ شدن اپرا بودن فیلم های اکشن زنده ، این جنایت در سطح خیابان یک معالجه نوستالژیک است." تاریخ انتشار برنامه ریزی شده: 2020 (TBD) شانگ چی و افسانه ده حلقه ورود به سیستم شانگ چی و افسانه ده حلقه...او به گزارش هالیوود ریپورتر ، هدف مارول برای شانگ چی و Legend of the Ten Rings ارائه "چشم انداز هویتی آسیایی" است. این استودیو برای اطمینان از این اتفاق فیلمسازان آسیایی و آمریکایی آسیایی را استخدام کرده است و با قضاوت بر اساس تاریخچه این شخصیت ، این اقدام هوشمندانه است. Hands of Shang-Chi: Master of کمیک های کونگ فو به عنوان ادامه غیر رسمی میراث بروس لی شروع شد (شانگ چی کاملاً بر اساس نماد هنرهای رزمی است) و با وجود اینکه اهداف مارول ممکن است نجیب بوده باشد ، اعدام همیشه نبود. بی نقص - ساختن تبه کار مشاجره برانگیز پدر فو مانچو شان-چی بدون شک حرکتی بد بود ، کاری که کاملاً به درستی انجام شده است. کار ورود شانگ چی به عصر مدرن متعلق به فیلمنامه نویس چینی آمریکایی دیو کالاهام (Wonder Woman 1984) و کارگردان ژاپنی هاوایی Destin Daniel Cretton (کوتاه مدت 12) است. این نقش تیتراژ به بازیگر چینی کانادایی سیمو لوی رفته است. لیو در Comic-Con 2019 فاش کرد: "من روز سه شنبه بازیگری کردم." من روز یکشنبه در نیویورک آزمایش کردم. این دیوانه ترین ، دیوانه ترین رویای است. " این بازیگر که اعتبارش شامل تازه کار کردن با قایق ، Orphan Black و مجموعه تلویزیونی Taken است ، به یک هال H بسته بندی شده گفت که پدر و مادرش در کنار هیچ چیز دیگری به آمریکای شمالی نقل مکان کرده اند. وی گفت: "تنها چیزی که من همیشه خواسته ام این بوده است که باعث افتخار آنها شوم. ماندارین (ماندارین واقعی ، بر خلاف کلاهبرداری Iron Man 3 ، Trevor Slattery) شرور اصلی فیلم است که توسط تونی لئونگ بازی می شود. دیوانه غنی ثروت آسیایی Awkwafina نیز حضور خواهد داشت ، اگرچه هنوز نقش او مشخص نشده است. تاریخ انتشار برنامه ریزی شده: 12 فوریه 2021 دکتر عجیب در Multiverse of Madness دکتر عجیب در لوگوی Multiverse of Madness به دلیل برخورد به cineplexes در سال 2021 (پنج سال بعد از اینکه بندیکت کامبربچ اولین کار خود را به عنوان شخصیت انجام داد) ، دکتر Strange در Multiverse of Madness احتمالاً می بیند که Master of Mystic Arts در برابر دشمن کلاسیک طنز بالا می رود. دکتر IGN گفت: "من شخصیت کابوس را خیلی دوست دارم و مفهوم اینکه کابوس کابوس یک بعد است" ، گفت: اسکات درریکسون ، کارگردان Doctor Strange که به خاطر آنچه او وعده داده شده است ، عاقبت "ترسناک" خواهد بود. Nightmare به طور رسمی برای پیگیری ها تأیید نشده است ، اما می دانیم که جادوگر اسکارلت الیزابت اولسن قرار است برجسته ظاهر شود. کوین فیگ در گفتگو با Comic-Con 2019 ، فاش کرد که وقایع سری آینده WandaVision Disney + تأثیر مستقیمی در این فیلم خواهد داشت. طبق گفته فیژ ، بندیکت وونگ مورد علاقه طرفداران (Wong) نقش خود را به عنوان مرد راست دست Strange تکرار می کند ، و طبق گفته فیژ ، "شخصیت های جدید MCU" وجود خواهند داشت. وی در جریان حضور در دسامبر 2019 در آکادمی فیلم نیویورک گفت: "شخصیتی وجود داشت که ما همیشه می خواستیم کاری را انجام دهیم که چه کسی واقعاً خوب در آنجا جای خواهد گرفت." فیژ همچنین درباره لحن فیلم بحث کرد و به مخاطب گفت که "لزوما" آن را به معنای سنتی وحشت نمی نامد. وی گفت: "این یک فیلم بزرگ MCU با توالی های ترسناک در آن خواهد بود." "ترساندن از آن طریق بسیار جالب است. نه یک راه وحشتناک ، شکنجه گر ، بلکه راهی است که از نظر قانونی ترسناک است." تاریخ انتشار برنامه ریزی شده: 7 مه 2021 بتمن رابرت پتینسون فاضل سنا / گتی ایماژ هنگامی که بن افلک اعتراف کرد که هدایت دادن و بازیگری در فیلم مستقل بعدی بتمن ، کار برای او بسیار دلهره آور است ، این دیوار نوشته شده است. مت ریوز (کلورفیلد) وظایف کارگردانی را به عهده گرفت و به سرعت مشخص شد که او می خواست یک بازیگر جوان تر به عنوان بروس وین بازی کند. افلک خیلی زود گاو را حلق آویز کرد و آرزوی موفقیت ریز را در توییت داشت. شش ماه بعد ، رابرت پتینسون ، ستاره گرگ و میش ، جای او را در نقش اصلی گرفت. بازیگران پتینسون منجر به یک واکنش متناوب پیش بینی شده در اینترنت شد ، اما کسانی که در پس زمینه کار خود از Twilight زبانه ها را نگه داشته بودند ، شروع به هیجان کردند. کریستین بیل ، بازیگر پیشین بتمن ، یکی از افرادی که ظاهراً تأیید می کند ، تأیید شده است. یک لیست کننده انگلیسی انگلیس (که در فیلم سه گانه کریستوفر نولان تاریکی شوالیه تاریکی به تصویر کشیده است) گفت: پتینسون هنگام تبلیغ فورد در برابر فراری ، یک انتخاب خوب بود. بیل اضافه کرد: "او جالب است". طبق گفته کوین اسمیت ، ریوز الهام می گیرد از سری محبوب محبوب The Long Halloween ، یک داستان رمز و راز کلاسیک قتل که شامل تعدادی شرور بزرگ بتمن است. اسمیت در مورد پادکست FatMan Beyond (از طریق ComicBook.com) گفت: "من آن را از یک منبع خوب شنیدم." این طول با اظهاراتی که ریوز قبلاً در مورد فیلم ساخته است. این کارگردان گفت: "این بسیار نقطه نظر و داستان داستان نویر بتمن است." "امیدوارم این داستانی باشد که هیجان انگیز باشد اما هیجان انگیز نیز خواهد بود. این در حالت کارآگاه او بیشتر از آنچه در فیلم ها دیده ایم ، بتمن است." تاریخ انتشار برنامه ریزی: 25 ژوئن 2021 Untitled Spider-Man: دنباله دور از خانه MJ ، مرد عنکبوتی هنگامی که دیزنی و سونی نتوانستند دوباره توافقنامه اشتراکی بی سابقه خود را به توافق برسند ، به طور جدی به زمان پیتر پارکر در MCU پایان داد. این ناامیدی کوتاه مدت بود - هر دو استودیو ساعت...اختلافات خود را از بین برد و ماه بعد معامله جدیدی اعلام کرد. جزئیات دقیق تر تنظیم شده به روز شده در زیر بسته بندی شده نگه داشته می شود ، اما می دانیم که مارول حداقل یک فیلم مستقل دیگر Spider-Man را برای سونی تولید خواهد کرد ، به معنای دنباله بعدی Spider-Man 2019: Far From Home هنوز در داخل برگزار خواهد شد جهان سینمایی مارول. کوین فیگ ، رئیس کمپانی مارول استودیو گفت: "من بسیار هیجان زده ام که سفر اسپایدی در MCU ادامه خواهد یافت و من و همه ما در Marvel Studios بسیار هیجان زده هستیم که می خواهیم کار خود را ادامه دهیم." "مرد عنکبوتی یک نماد و قهرمان قدرتمند است که داستان آن از همه سنین و مخاطبان در سراسر جهان عبور می کند." طبق گزارش هالیوود ریپورتر ، مرد عنکبوتی نیز در یک فیلم MCU آینده به عنوان بخشی از معامله ظاهر خواهد شد. فیژ افزود: "او همچنین اتفاق می افتد که تنها قهرمان قدرت فوق العاده برای عبور از جهان های سینمایی است ، بنابراین سونی همچنان به توسعه آیه Spidey خود می پردازد ، شما هرگز نمی دانید که آینده چه چیزهایی را شگفت زده می کند." THR تأیید می کند ، جان واتس ، مدیر Spider-Man: Homecoming و Spider-Man: Far From Home ، این سه گانه را خواهد دید. کریس مک کنا و اریک سامرز نویسندگان نویسندگان دور از خانه ، در هر مهلت ، سه برابر امتیاز می دهند. تاریخ انتشار برنامه ریزی: 16 ژوئیه 2021 The Suicide Squad جی کورتنی ، مارگوت رابی ، تیم خودکشی خودکشی دیوید آیر قتل را در گیشه جهانی انجام داد ، اما لگد زدن تیمی دی سی توسط منتقدین مورد سوء استفاده قرار گرفت. جیمز گان ، نگهبان کارگردان کهکشان ، پیگیری های بعدی را به دست می آورد ، هرچند که وی از تأیید اینکه Suicide Squad (که او هم در حال نویسندگی و هم کارگردانی آن است) خودداری می کند ، همانطور که شایعه شده است ، مجدداً راه اندازی شده است. گان گفت: "می دانید ، این شرایط بسیار باریک است." "بسیاری از اصطلاحات وجود دارد. این همان چیزی است که هست." آنچه می دانیم این است که این فیلم ترکیبی جالب از بازیگران را به نمایش خواهد گذاشت. در سپتامبر سال 2019 ، گون لیست کامل بازیگران را فاش کرد و تأیید کرد که مارگوت رابی (هارلی کوین) ، جی کورتنی (کاپیتان بومرنگ) ، ویولا دیویس (آماندا والر) و جوئل کینامان (ریک پرچم) همه در حال بازپس گیری نقشهای خود هستند. جالب اینجاست که گان تنها پیوند مارول نخواهد بود. Thor: Taika Waititi ، کارگردان Ragnarok ، نقش آفرینی کرده است ، مایکل روکر ، نگهبانان ستاره کهکشان ، نقش آفرینی خواهد کرد ، همانطور که دیوید دستمالچیان از مورچه ها و ادریس البا ، که بارها در اواخر هایددال بازی می کرد. پیت دیویدسون ، ستاره SNL ، بازیگر کشتی گیر و تبدیل به جان سینا ، و دکتر سابق که پیتر Capaldi نیز حضور دارند. گون گفته است که طرفداران نباید "بیش از حد دلبسته شوند" ، دلالت بر اینکه بسیاری از این نقش ها نقش آوازه ای دارند و یا زنده نمی مانند. در مورد چه کسی چه کسی بازی می کند که طبق گفته Collider ، کوسه انسان نما نانائو ، Polka-Dot Man ، Peacemaker و نسخه جابجایی جنسیتی از Ratcatcher در حال پیوستن به Task Force X هستند. تاریخ انتشار برنامه ریزی: 6 آگوست 2021 ثور: عشق و رعد و برق آرم Thor: Love and Thunder اخباری مبنی بر اینکه کریس همسورث و تائیکا ویتیتی با هم درگیر شدند تا فیلم دیگری با نام Thor چند روز پیش از Comic-Con 2019 شکستند ، اما بزرگترین اعلامیه در این رویداد رخ داد - ناتالی پورتمن در حال بازگشت به حق رای دادن است. ویتیتی درباره دنباله بعدی (از طریق تنوع) گفت: "این برای اولین بار یک زن ثور را معرفی می کند." "برای ما ، تنها یک نفر وجود دارد که می تواند آن نقش را بازی کند." ویتیتی از روی یک زانو پایین آمد و مژولنیر را به پورتمن تحویل داد و به شوخی گفت که "همیشه حسادت چکش داشته است". این برنده جایزه اسکار علاقه عاشقانه زمین از ثور ، جین فاستر را در فیلم های Thor 2011 و Thor: The Dark World 2013 به تصویر کشید ، اما اخترفیزیکدان در سال 2017 Thor: Ragnarok غایب بود ، با توضیح مختصراً مبنی بر اینکه این جفت ارز شکسته شده است. به نظر می رسد پورتمن با مارول انجام می شود ، اما شخصیت او از آخرین حضور در فیلمش بطور چشمگیری پیشرفت کرده است - در طنز سال 2014 ، فاستر شایسته به کار بردن چکش ثور شناخته شد و عنوان الهه تندر را تصاحب کرد. ما نمی دانیم که چگونه این همه روی پرده نمایش داده می شود ، اما ویتیتی برنامه های بزرگی دارد. وی به سیم گفت: "این بزرگتر ، بلندتر و بمباران تر خواهد بود." "فقط برای من جالب است اگر در مورد چگونگی آجیل راگناروک دو برابر شویم." این کارگردان همچنین به روابط والکییر-کاپیتان مارول پرداخت که طرفداران در حال ارسال بودند ، کم و بیش تأیید کردند که این اتفاق نیفتاده است. نیوزیلندر گفت: "شما نمی خواهید فیلمی کاملاً هوادار داشته باشید زیرا در این صورت احساس نمی شود که هیچ نکته ای وجود داشته باشد." "شما می خواهید مردم را غافلگیر کنید." صرف نظر از این ، والکیری واقعاً به دنبال "ملکه او" خواهد بود. تاریخ انتشار برنامه ریزی شده: 5 نوامبر 2021 آکوامن 2 جیسون مومو در آکوامن لحظه ای از حماسه زیر آب جیمز وان در فیلم The Aquaman سال 2018 اجتناب ناپذیر به نظر می رسید ، The Dark Knight Rises به عنوان بالاترین فیلم فاسد DC تا کنون. در ژانویه سال 2019 ، Deadline فاش کرد که برادران وارنر می خواست وان نظارت بر توسعه Aquaman 2 داشته باشد و به مدیر اجازه داده بود تا نویسنده خود را انتخاب کند. چند هفته بعد ، هالیوود ریپورتر تأیید کرد که دیوید لسلی جانسون-مک گولدریک (که با نویسندگی Aquaman نوشت و با وان در The Conjuring 2 همکاری داشت) استخدام شده است. Aquaman 2 فرزند مغز آنها خواهد بود ، اما جیسون مومو ح...همانطور که ظاهراً با برخی از ایده ها در حال خرد شدن است. "[من] وارد وارنر بروس در دی سی شدم و گفتم ،" می دانید ، من ایده هایی دارم. "" Momoa به سرگرمی امشب در اکتبر سال 2019 گفت. "آنها آنها را دوست دارند ، و جیمز [وان] و همه مثل" ما "هستند. "ما بازیگر با مشخصات خاصی روبرو نمی شویم اما قول می داد که Aquaman 2 از قسط اول" بزرگتر "باشد. وی گفت: "در بسیاری از سطوح دیگر ، تعداد بیشتری چیز وجود دارد." "خیلی زیاد خواهد شد." تمام آنچه را که با اطمینان درباره طرح عاقبت می دانیم این است که قهرمان تیتراژ در برابر نمک کلاسیک مانتا سیاه (یحیی عبدالمطین دوم) ، که توسط یک متعصب آتلانتیایی در صحنه اعتبارات میان آکوام نجات پیدا کرد ، روبرو خواهد شد. طبق گزارش Variety ، وان پیش از شروع کار در آکوامن 2 در سال 2020 ، فیلمی ترسناک جدید را تحت عنوان WB's New Line Cinema کارگردانی خواهد کرد. تاریخ انتشار برنامه ریزی شده: 16 دسامبر 2022 تیغه Mahershala Ali ، کوین فیگ آلبرتو E. رودریگز / گتی ایماژ 15 سال از آن گذشته که وسلی اسنیپس آخرین تصویرگر شکارچی خون آشام نژاد نژاد نژاد مارول ، Blade را به تصویر کشید. دریافت صندوق های شرم آور و دریافت سرمایه گذاری شده توسط Blade 2004: Trinity انگار ناخن در تابوت Snipes بود. با این حال او هرگز آرزو نکرد وقتی که بازخوانی این نقش را بر عهده داشت. اسنایپ در سال 2018 به معاون گفت: "همه اجرای اصلی [در مارول] و تیم من ، ما در حال بحث و گفتگو هستیم." یا این بحث ها به روشی که اسنیپس می خواست ، نرسیده است یا او همه کار را انجام داده است ، زیرا مارول فاش کرد که بازیگر جدیدی به عنوان اریک بروکس در جریان نمایش حماسه هال H در Comic-Con 2019 وارد می شود. دو بار برنده اسکار ماهرسالا علی مانتوی مدل Blade را به دست خواهد گرفت. کوین فیگی به Variety گفت: "او بهترین تیغه است زیرا او یکی از بزرگترین بازیگرانی است که امروز کار می کند ، و به دلیل اینکه او یک طرفدار عظیم جهان ما و هوادار آن شخصیت است." "منظور او این است که بخشی را نابود کند ، منظورم این است ... این نوع رؤیایی است که شما تقریباً جرات نمی کنید رویای این را داشته باشید که واقعاً بتوانید این کار را انجام دهید ، اما ما چند جلسه با او داشتیم و خیلی سریع تصمیم گرفتیم." بیا انجامش بدیم.'" ما نمی توانیم علی را (که در سریال مارول نتفلیکس لوک کیج با بازی Cottonmouth بازی می کرد) را به عنوان Daywalker تا فاز 5 بازی کنیم ، اما هیجان در حال ساخت است. تاریخ انتشار برنامه ریزی شده: TBD نگهبانان گلکسی جلد. 3 نگهبانان تصاویر Galaxy Getty Images هنگامی که جیمز گان (نویسنده و کارگردان دو قسط اول) از جلد حذف شد ، Guardian of the Galaxy franchise در آشفتگی باقی ماند. 3 بیش از چند توییت نامناسب دهه. باب ایگر ، مدیرعامل دیزنی ، هنگامی که چند ماه پس از پرده درام با هالیوود ریپورتر صحبت کرد ، در تصمیم گیری ایستاد ، اما همان خروجی بعداً فاش کرد که او مخفیانه موافقت کرده بود که گون را دوباره به زمین بازگرداند. THR گزارش داد: "چیزی که تقریبا هیچ کس نمی دانست این بود که مارول و دیزنی هرگز جستجو نکرده اند [برای مدیر جدید] و در حقیقت متقاعد شده اند که باید به او فرصتی دوم داده شود." "طبق گفته خودی ، دیزنی به گان بازگشت و بی سر و صدایی معامله کرد." وقتی این خبر شایع شد ، گان از طریق توییتر ابراز قدردانی کرد. وی گفت: "من از تصمیم دیزنی عمیقا قدردانی می کنم و از ادامه فیلم هایی که روابط عشق را که همه ما را به هم پیوند می دهد ، ادامه می دهم. "من با عشق و پشتیبانی شما به طرز باورنکردنی فروتنیده ام." تعداد زیادی از هواداران مارول از گان حمایت کردند ، اما از همه مهم تر ، خود نگهبان طرف او را گرفتند. بازیگران یک نامه سرگشاده برای حمایت از وی امضا کردند ، اما این دیو باتیستا (دراکس) بود که واقعاً برای گان به خفاش رفت و تهدید کرد که اگر از فیلمنامه ارزشمند وی استفاده نشود ، کنار خواهد رفت. با واکنش به بازگشت مجدد گون ، زو سلدانا بازیگر گامورا (که شایعه می شود کانون سومین گاردین است) گفت که او هم به گون و هم دیزنی افتخار می کند. وی گفت: "پخش کلمه و پیام رستگاری مهم است." تاریخ انتشار برنامه ریزی شده: TBD پلنگ سیاه 2 چادویک بوسمن ، پلنگ سیاه Star Wars در D23 Expo 2019 در مرکز صحنه قرار گرفت ، اما خبرهای Marvel زیادی نیز برای هضم شدن وجود داشت ، از جمله تاریخ انتشار رسمی برای عاقبت بسیار پیش بینی شده Black Box Panther. کوین فیگ تأیید کرد که پیگیری های انجام شده در ماه مه سال 2022 انجام خواهد شد. رئیس جمهور مارول استودیو توسط رایان کوگلر ، کارگردان بلک پنتر ، به صحنه پیوست که به هواداران قول داد که عاقبت تاکنون بدون عنوان ارزش انتظار را خواهد داشت. کوگلر گفت: "ما واقعاً در تلاش هستیم تا تلاش خاصی برای شما بکنیم." "ما وقت خود را خواهیم گرفت ؛ ما می خواهیم درست باشد." نقشه این فیلم هنوز در حال بسته شدن است ، اما وقتی فیگ در سال 2018 با Entertainment Weekly صحبت کرد ، وی تأیید کرد که او و کوگلر قبلاً "یک جهت کاملاً محکم در جایی که ما می خواهیم با سری دوم سر بزنیم" داشته اند. انتظار می رود همه بازیگران اصلی ، حتی مایکل بی. جردن ، بازگردند. با وجود مرگ آشکار او در پایان فیلم اول ، گفته می شود که اردن به عنوان محبوب اریک کیلمونگور بازگشت. اما آیا او این بار دیگر دشمن اصلی خواهد بود؟...برخی افراد متقاعد شده اند که بد بزرگ بزرگ Black Panther 2 در Avengers: Endgame اذیت شد. در حین صحنه ای که بلک بیوه با همراهان باقی مانده خود از طریق هولوگرام گپ می زند ، جنگجو اوکاندا Okoye گزارش می دهد که زمین لرزه های زیر اقیانوسی در سواحل آفریقا رخ داده است ، که طرفداران معتقدند هنگام ورود قریب الوقوع Namor به MCU ، نکات ظریفی رخ داده است. تاریخ انتشار برنامه ریزی شده: 6 مه 2022 کاپیتان مارول 2 Bree Larson به عنوان کاپیتان مارول احتمال ما این است که همیشه فیلم دیگری کاپیتان مارول را بدست آوریم ، اما این واقعیت که اصلی ساخته شده بیش از یک میلیارد دلار در سرتاسر جهان بود ، این یک گواهی مرده بود. کاپیتان مارول 2 بخشی از فاش 4 مارول بزرگ در سن دیگو Comic-Con 2019 نبود ، اما رئیس کوین فیگ مطمئن شد که به هواداران اطلاع می دهد که قطعاً در خط لوله بود. فیگ گفت: "ما حتی زمان صحبت کردن در مورد کاپیتان مارول 2 را نیز نداشتیم" ، از دیگر نکات مبهم درباره Black Panther 2 ، Guardians of Galaxy Vol گفت. 3 ، Fantastic Four و X-Men. بنابراین از دنباله چه انتظاری می توان داشت؟ مرد عنکبوتی: صحنه پس از اعتبار ، فاش کرد که نیک فیوری و ماریا هیل در واقع تالوس و همسرش سورن ، زوج Skrull بودند که کارول دانورز در اولین بازی انفرادی خود به آن کمک کرد. این زوج مخفیانه به فیوری گزارش می دادند ، که در حقیقت تمام وقت در یک کشتی Skrull در حال تعطیلات بود. درگیری بین Kree و Skrulls در مرکز کاپیتان مارول قرار داشت و بدیهی است که آخرین مورد آن را ندیده ایم. فیگ به انتشار Fandango پس از انتشار Far From Home گفت: "این جنگ Kree-Skrull بخش بزرگی از کمیک ها و بخش بزرگی از اساطیر کاپیتان مارول بود که ما می خواستیم در آن بسازیم." "و بسیاری از سوالات وجود خواهد داشت ، مانند این که کاپیتان مارول در 20 سال گذشته بین زمان فرار در انتهای کاپیتان مارول تا زمان حضور در Endgame ، چه فرقی کرده است؟" به نظر می رسد که مارول در کاپیتان مارول 2 به این سؤال پاسخ خواهد داد. تاریخ انتشار برنامه ریزی شده: TBD چهار عکس فوق العاده فوق العاده چهار مارول ورود Fantastic Four در MCU وقتی اتفاق افتاد که دیسنی-فاکس اتفاق افتاد اجتناب ناپذیر شد ، اما مارول نتوانست چرخ ها را به حرکت درآورد تا زمان نهایی شدن معامله. حالا که تمام شد و غبار شد ، همه سیستم ها برای خانواده اول مارول است. Mister Fantastic ، زن نامرئی ، مشعل انسانی و چیزهایی به MCU می آیند ، همانطور که کوین فیگ در San Diego Comic-Con 2019 تأیید کرد. رئیس جمهور مارول درباره فیلم آینده توسط Variety پرسید ، که می خواست بداند کدام داستان فوق العاده چهار است. قوس استودیو قصد داشت تطبیق دهد. فیگ در پاسخ گفت: "همه اینها اسپویلر هستند ، اما من از این شخصیت ها و از آوردن خانواده اول مارول به سکو و سطح مورد نظرشان بسیار هیجان زده هستم." تهیه کننده اصرار داشت که او تازه شروع به جستجو در بازیگران این شخصیت ها نکرده است ، اما آیا این می تواند کمی دروغ سفید باشد؟ چندین منبع مختلف گزارش داده اند که جان کراسینسکی و امیلی بلانت به خاطر نقش های زوج متاهل رید ریچاردز (Mister Fantastic) و Sue Storm (زن نامرئی) مورد توجه قرار می گیرند. "گذشته از کاریزمای روی صفحه نمایش و ملاقات آزمایش شده و آزمایش شده آنها به عنوان قهرمانان عمل (به ترتیب: جک رایان و Edge of Tomorrow ، به ترتیب) ، آنها همچنین یک شیمی واقعی با توجه به اینکه در زندگی واقعی ازدواج کرده اند ، دارند. "We Got This Capped در ژوئن 2019 گفت:" طرفداران محبوب BossLogic زک افرون را به عنوان جانی استورم (مشعل انسانی) و جان سینا به عنوان بن گریم (چیز) تصور کرده اند. ScreenRant پیش بینی نسخه 2023 را دارد. تاریخ انتشار برنامه ریزی شده: TBD سپاه فانوس سبز سپاه فانوس سبز در ابتدا قرار بود برای اکران ژوئیه سال 2020 تنظیم شود ، اما وقتی جهان فیلم مشترک DC درد و رنج زودرس را تجربه کرد ، همه چیز در جبهه Green Lantern Corps آرام گرفت. برادران وارنر اکنون به مراتب کمتر در ایجاد یک جهان گسترده و بیشتر به پروژه های فردی توجه دارد ، اما این کجا باعث می شود راه اندازی مجدد Green Lantern انجام شود؟ می دانیم که جف جانز فیلمنامه ای را تبدیل کرده است (او آن را "تصور مجدد کامل" خوانده است) ، اما آیا فیلم هنوز اولویت استودیو را دارد؟ ما نمی توانیم مطمئن باشیم که برادران وارنر هنوز در راه رسیدن به تاریخ انتشار پیش بینی شده در این مرحله است. به نظر می رسد Green Lantern Corps در مراحل ابتدایی توسعه گیر کرده است ، اگرچه می دانیم که استودیو با بازیگران در حال گفتگو بوده است. ریکی ویتل ، ستاره خدایان آمریکایی ، در سال 2018 با Syfy Wire صحبت کرد و فاش کرد که او در حال مذاکره در مورد نقش در این فیلم بوده است. وی گفت: "من دوست دارم بخشی از آن جهان باشم ، خواه جان استوارت باشد یا سایمون باز ، شاید." "گفتگوهایی داشته ام و حضور در گفتگو افتخار بزرگی است." تام کروز پیوسته با نقش هال جردن پیوند خورده است ، احتمالاً به این دلیل که همکار معمولی کریستوفر مک کواری در یک مرحله به کارگردانی وصل شده بود ، اما در نهایت کار را کم کرد. به گفته مک کواری ، استودیو از او خواسته است که فیلمنامه را خودش بنویسد ، اما او به آنها گفت که این نباید یک فیلم "مک کواری" باشد. وی گفت: "این را به بزرگترین فانوس سبز تبدیل کنید که می توانید آن را بسازید." انتشار برنامه ریزی شده...تاریخ: TBD مورچه 3 صحنه از انتقامجویان: Endgame هیچ اشاره ای به Ant-Man 3 نشده است که مارول تخته سنگ فاز 4 خود را در Comic-Con 2019 فاش کرد ، و این باعث شد تا شایعاتی مبنی بر چگونگی پنل شخصیت پل رودز تا فیلم بعدی Avengers کنار گذاشته شود. به نظر نمی رسد که این مورد باشد. Ant-Man ممکن است بزرگترین صندوق فروشگاهی در فهرست مارول نباشد ، اما او در آخرین تلنگر Avengers نقش اساسی را ایفا کرد و به نظر می رسد که اسکات لنگ هنوز هم نقشی دارد. کوین فیگ در پاسخ به سؤال از Ant-Man 3 (از طریق CinemaBlend) گفت: "قطعات شطرنج بعد از Endgame بسیار هدفمند ترتیب داده شدند." قطعات شطرنج نیز در پشت صحنه در حال حرکت هستند. براساس گزارش هالیوود ریپورتر ، پیتون رید در حال بازگشت به سرپرستی Ant-Man 3 است و او را به عنوان اولین کارگردانی برای تکمیل یک مثلث MCU تبدیل می کند. مایکل داگلاس (هنک پیم) فاش کرده است که قرار است تصویربرداری در ژانویه سال 2021 آغاز شود. هنوز هیچ کلمه ای در مورد طرح وجود ندارد ، اما می دانیم که این فیلم باید با سقوط Avengers: Endgame مقابله کند. دختر مورچه ، کاسی لانگ ابراز تمایل کرده است که به مشاغل خانوادگی (مبارزه با جرم و جنایت ، یعنی دزدی در سرقت) نرود و او در غیاب پدرش به یک زن جوان تبدیل شود. در کمیک ها ، کاسی قهرمان شناخته می شود به عنوان استات ، با انجام این آرزو. به نظر می رسد که مارول مدتی است که این انتقال را تنظیم کرده است ، و شایعه ای وجود دارد مبنی بر اینکه Ant-Man 3 نه تنها Stature ، بلکه Young Avengers را نیز معرفی خواهد کرد. تاریخ انتشار برنامه ریزی شده: 2022 (TBD) هاربرجر Harbinger Valiant سری هاربرجر که توسط سردبیر سابق مارول ساخته جیم تیرانداز ساخته و به عنوان بخشی از راه‌اندازی Valiant در سال 1992 ساخته شد ، سریال هاربینجر را دنبال می کند قهرمان نوجوان پیتر "استینگ" استنچک ، تنها هاربرینجر (مسابقه ای از ابرقهرمانان تکامل یافته با قدرتهای روان) با توانایی های برابر داستان بزرگ بد ، یک مشعل شرور بنام Toyo Harada. طبق گزارش ها ، هاربینجر قصد داشت در تابستان / پاییز سال 2019 فیلمبرداری کند و قرار شد به عنوان دومین فیلم در جهان برنامه ریزی شده Valiant Comics سونی (به دنبال Bloodshot) تبدیل شود ، اما ظاهراً این نقشه ها تغییر کرده اند - در سپتامبر 2019 ، هالیوود ریپورتر فاش کرد که این فیلم در حال حرکت است. از سونی تا پارامونت ، جهان پیشنهادی سینمایی را در هوا رها می کند. منابع گفته اند که تیم خلاق متصل به هاربینجر به همراه ملک به Paramount حرکت می کنند. اریک هیزر ، فیلمنامه نویس ورود ، در یک مرحله روی فیلمنامه هاربرینگ کار می کرد ، اما فیلمنامه او بعدا توسط جاستین تیپینگ و جوشوا بیرن-گلدن دوباره ساخته شد. انتظار می رود کارگردانی کارگردانی ، علیرغم این واقعیت که هنوز تصویری از استودیوی بزرگ را نجات نداده است. نیل موریتز در کنار توبی جافه و والدین هونچو ، دان مینتز تولید خواهد کرد. هنوز هیچ چیز رسمی از نظر بازیگران وجود ندارد ، اما Noah Centineo (به همه پسرانی که قبلاً عاشق آنها بودم) و دیلن اوبراین (Maze Runner) قبل از تعویض استودیو در نظر گرفته شده بودند. ThatHashtagShow فاش کرد که اوبراین که پس از تحمل جراحات جدی در یک تصادف در سال 2016 ، دوباره توانست در هالیوود مجدداً تأسیس شود ، پیشگام بازیگر پیشکسوت پیت استنچک بود. تاریخ انتشار برنامه ریزی شده: TBD Flashpoint عزرا میلر به عنوان فلش عزرا میلر اصرار دارد که فیلم فلش مستقل و طولانی مدت خود هنوز هم اتفاق می افتد. ستاره Fantastic Beasts در گفتگو با W کره در اوت سال 2019 گفت که این فیلم "کاملاً تأیید شده" است و او به وضوح انتظار دارد با وجود تغییر چشم انداز DC ، دوباره از نقش باری آلن استفاده کند. این فیلم از زمانی که برادران وارنر در سال 2017 آن را اعلام کردند ، با سرعتی بسیار آهسته در حال پیشرفت است و عنوان این عنوان Flashpoint را نشان داد. ریک فاموویوا ، مدیر Dope به آنجا آمد تا جایگزین Seth Grahame- اسمیت شود. اما او بعداً به دلیل اختلافات خلاقانه از پروژه بیرون رفت. جوی هارولد سپس برای انجام بازنویسی صفحه-یک ، وارد شد و فیلمنامه جدید او به کارگردانان Game Night John Francis Daley و Jonathan Goldstein واگذار شد. این دوتایی (که با نویسنده Spider-Man: Homecoming مارول همکاری داشت) به Collider گفت که برادران وارنر برای بررسی آنها به "لیستی از خصوصیات DC" به آنها نزدیک شد و فلش همان چیزی بود که از آن خارج شد. گلدشتاین گفت: "ما طرفداران بزرگی از شخصیت هستیم. من کتاب های طنز را به عنوان یک کودک جمع کردم." "این یک احتمال هیجان انگیز بود." میلر دالی و گلدنستین را در Wizard World Comic Con 2018 (از طریق صفحه نمایش رانت) "بچه های واقعاً باحال" خواند ، اما گزارش ها حاکی از این است که این بازیگر دید تاریک تری برای فیلم داشته است. این استودیو به وضوح موافقت کرد ، زیرا در ژوئیه سال 2019 ، خبری مبنی بر اینکه آن و آن: فصل دوم کارگردان Andy Muschietti اکنون مسئولیت فیلم Flash را برعهده گرفته بود ، شکسته شد. طبق گفته های IndieWire ، کریستینا هاسسون (که اسمش پرندگان طعمه برای برادران وارنر بود) در حال تهیه فیلمنامه است. تاریخ انتشار برنامه ریزی شده: TBD دختر خفاشی دختر خفاشی عکس آینده Batgirl DC یک بار ساخته شده بود که توسط Marvel stalwart Joss Whedon ساخته شده بود ، اما بعد از انتصاب وی در سال 2017 ، چشم انداز در هالیوود به طرز چشمگیری تغییر کرد. کارگردان Avengers کناره گیری کرد زیرا نسخه او از فیلم در انتظار نبود....با آب و هوا جدید ودون در فرش قرمز Avengers: Infinity War اظهار داشت: "من احساس کردم برخی از عناصر نیز ممکن است کار نکنند." "من یک ایده داشتم ، و فقط در فضایی که برای آن باقی مانده بود جا نداشت." برادران وارنر به وضوح خواهان ورودی بیشتر زن بودند ، و در نهایت استودیو برای تغییر جهت ، به نویسنده فیلمنامه نویس کریستینا هاودسون (Bumblebee) تبدیل شد. هاودسون (که او همچنین اسکریپت را برای پرندگان آینده DC (شکارچیان دی سی) نوشت) در حال چرخش جدیدی بر روی قهرمان دی سی است ، همانطور که وی برای Variety توضیح داد. وی گفت: "هر وقت من در حال نوشتن شخصیتی هستم که مبتنی بر شخصی باشد که به شکل قبلی وجود داشته باشد ، خواه این فیلم طنز باشد یا یک فیلم یا هر چیز دیگری ، من همیشه امیدوارم که چیز جدیدی را برای آنها به ارمغان بیاورد و آنها را به روش خود به زندگی منتقل کند ، حتی اگر آنها شما مانند هارلی کوین یا بت گورگ بسیار نمادین هستید. " هنوز هیچ کارگردانی متصل نیست ، اما نیکلاس ویندینگ رفن (درایو) کلاه خود را به رینگ انداخت. دان به گفتگوی Collider (از طریق MovieWeb) گفت: "من دوست دارم یکی از آن کتاب های طنز [فیلم ها) را انجام دهم." "منظورم این است که من و بات گور مثل این هستیم ... ما همزیستی هستیم." رفن ادعا کرد که می داند چه کسی برای ستاره کشیده شده است ، اما اسمی را نشان نمی دهد. گزارش ها حاکی از آن است که دیزی ریدلی پیشرو است. تاریخ انتشار برنامه ریزی شده: TBD گرگ شب کوین هارت جیمز گورلی / گتی ایماژ کوین هارت در حال گرفتن فیلم ابرقهرمانی خود است ، اما او به عنوان یک شخصیت Marvel یا DC مناسب نخواهد بود. در حقیقت ، شخصیت هارت در کمدی Night Wolf به هیچ وجه قدرت فوق العاده ای نخواهد داشت. این فیلم به عنوان یک ملاقات با سبک والدین ملاقات می کند که در آن هارت کشف می کند که پدر و مادر آینده او در واقع یک ابرقهرمان معروف به شب گرگ است. هارت مجبور بود خود را به یک برادر خواستار (یخ یخ) در Ride along ثابت کند و شب گرگ این مفهوم را به سطح بعدی برساند. هارت شب گرگ را "یک پروژه عالی" خواند و از STXfilms برای ارسال راه خود (از طریق مهلت) تشکر کرد. "من بلافاصله عاشق این قشر در مورد یک پسر روزمره شدم که برای اولین بار با همسران خود دیدار می کند و ناخواسته پدرش را کشف می کند مخفیانه یک ابرقهرمان است." این بازیگر به تازگی با STXfilms on The Upside همکاری کرده است ، یک دردی عجیب و غریب که همه را در گیشه شگفت زده کرد. وقتی این کمپانی شب گرگ شب را از فیلمنامه نویسان Dan Hernandez و Benji Samit (کارآگاه پیکاچو) به دست آورد ، دیگر نیازی به فکر کردن درباره اینکه چه کسی باید برای نقش اصلی باشد نزدیک شد. آدام فوگلسون ، رئیس STXfilms گفت: "ما آن را به کوین هارت و تیم در HartBeat ارسال کردیم که امیدواریم آنها را به همان اندازه که دوست داریم دوست داشته باشند." "این یک کمدی بزرگ ، گسترده است و این ایده بسیار سرگرم کننده است و کاملاً با استعداد کمدی کوین مطابقت دارد. ما از این که کار می کنیم روی چه چیزی اکنون چهارمین فیلم ما خواهد بود ، هیجان زده می شویم." تاریخ انتشار برنامه ریزی شده: TBD سایه بان سایه بان والدیان در بالای پنج برخورد تصویری خود با سونی ، اقتباسی از کمیک های داخلی خود را نیز ارائه می دهد که در ادامه آنها را به استودیوهای مختلف خریداری می کنند. به گفته هالیوود ریپورتر ، Shadowman - درباره یک قهرمان فوق طبیعی که در رویداد اخیر Rianture Valiant نقش اصلی را ایفا کرده است - یکی از عناوینی است که در حال حاضر اقتباس شده است. در کمیک ها ، moniker Shadowman توسط افراد مختلفی پذیرفته شده است ، هرچند نسخه ای که انتظار می رود روی صفحه نمایش دیده شود ، Jack Boniface است ، جدیدترین شخصیتی که مانتو را از آن خود کرده است. یک موسیقیدان جاز آفریقایی آمریکایی آفریقایی که پس از ورود روحی به بدن خود و قدرت های عجیب و غریب به او می رسد ، با یک سازمان اسرارآمیز معروف به Coven ، خود را در لیگ پیدا می کند ، Boniface باید یاد بگیرد که به سرعت کنترل توانایی های خود را هنگامی که بومی خود در New Orleans وارد تهدیدات تاریکی شود. بعد معروف به Deadside. نویسنده سابق مارول ، رجینالد هادلین برای کارگردانی انتخاب شده است ، و او به آدام سیمون برای نمایش دوباره فیلم نامه اصلی جی. مایکل استراچینسکی ، که همچنین فیلمنامه ها و کتابهای طنز را برای مارول نوشت ، به نمایشگر Salem Showman پیوست. تاریخ انتشار برنامه ریزی شده: TBD آرچر و آرمسترانگ آرچر و آرمسترانگ "از آنجا که بتمن و رابین دوتایی مهمتر در دنیای طنز وارد کرده اند" ، Ain't It Cool در بررسی شش شماره اول آرچر و آرمسترانگ نوشت ، که دوباره به عنوان یک گالینگور ویژه در سال 2008 منتشر شدند. " کالاها از همان صفحه اول تا آخرین ... شما نمی توانید باور کنید که سفر فوق العاده ای که اخیراً با این دو شخصیت با شکوه انجام داده اید چیست. " آرچر نوعاً شبیه مشت آهنین مارول است اما گذشته ای بسیار تاریک دارد: او به عنوان یک هنرپیشه رزمی در یک صومعه بودایی هیمالیا بزرگ شده است ، او فرزند گلچین کودک خطرناک است که در زندان به سر می برد. پس از بازگشت به ایالت ها ، او با یک شرور بیکران بنام آرمسترانگ ملاقات می کند ، یک دزد دریایی که با پیکان در مبارزه با این فرقه شرکت می کند ، یک نظم باستانی خطرناک که هر دو آنها را هدف قرار داد. روبن فلیشر (Zombenand's Zombieland) در تلاش است تا از این تلنگر رفیق و بدجنس کمک کند ، و از فیلمنامه ای ساخته شده توسط دزدان دریایی معمولی کارائیب تری روسیو استفاده می کند. تاریخ انتشار برنامه ریزی شده: TBD Justice League Dark Justice League Dark در این مورد ، فیلم Justice League Dark تقریباً به همان تعداد کارگردانانی که تیم DC عضو داشته اند ، آمده و می روند. گیل...ermo del Toro سالهای طولانی را صرف ساختن فیلمنامه برای ترک کردن کرد تا بتواند در دنباله Pacific Rim خود کار کند. داگ لیمن فیلم Gambit با حرکات طولانی Fox را رها کرد تا بتواند آن را تصاحب کند ، اما او با پریدن کشتی به Chaos Walking ، اقتباس از رمان YA Patrick Ness با همین نام را به هم زد. Andy Muschietti همه تصمیم گرفت تا حریف خود را به راه بیندازد تا اینکه راه اندازی مجدد وی از استفان کینگ این یک ضربه عظیم شد و از او خواسته شد تا در دنباله بعدی تمرکز کند ، صندلی کارگردان Justice League Dark Dark یک بار دیگر خالی شد. برادران وارنر سپس جرارد جانستون را برای لمس این فیلمنامه وارد کردند و طبق گزارش ها او یکی از انگشت شماری از فیلمسازان است که به خاطر قدرت کمدی ترسناک منتقدانش Housebound ، به خاطر کارگردانی در نظر گرفته می شود ، اما حتی درگیر شدن وی هم اکنون به نظر می رسد. مطابق با آن نمایش هشتگ ، نسخه فیلمنامه که در حال حاضر در قسمت بالای شمع است توسط جان اسپایشت (پرومتئوس) ساخته شده است و ظاهراً شامل یک سریال از برخی از شخصیت های عمیق DC است. در این گزارش آمده است: "به ما گفته شده که این فیلمنامه سفر به نوار ابعاد جیب Eddie Deacon ، Oblivion ، جایی که ما Shadowpact را ملاقات می کنیم ، دارد. طبق گفته ما ، کارآگاه Chimp ، Doctor Fate ، Black Orchid ، Pandora و Phantom Stranger ظاهر می شوند. " تاریخ انتشار برنامه ریزی شده: TBD نقره ای و سیاه نقره ای و سیاه در فوریه سال 2018 ، سونی اعلام کرد که تولید در گروه برنامه ریزی شده خود یعنی نقره ای و مشکی ، متوقف شده است که قرار بود دنباله زهر تام هاردی را در آنچه که اکنون به عنوان جهانی از مارول شخصیت های سونی از آن یاد می شود ، دنبال کند. گزارش های پیگیری پس از آن حاکی از این بود که این فیلم هنوز هم اتفاق می افتد ، اما ظاهرا سونی تصمیم گرفته بود با فیلمنامه "دوباره به تابلوی نقاشی برگردد". در گفتگو با Collider ، کارگردان جینا پرنس بیتوود در مورد تاخیرها توضیح داد. وی گفت: "ما در واقع تصمیم گرفتیم که به هیئت نقاشی برگردیم و شروع به کار کنیم." "ما باید فیلمنامه را درست بگیریم ، و من صبر ندارم که صبر کنم." Prince-Bythewood تصمیم گرفت تغییرات خود را در یک فیلمنامه که ابتدا توسط ژنو رابرتسون-دوور (کاپیتان مارول) و Lindsey Beer (Chaos Walking) ساخته شده بود ، بسازد ، اما در آگوست 2018 ، رئیس جمهور کلمبیا پیک سانفورد پانویچ به Variety گفت که نقره و سیاه است. قرار گرفتن در دو فیلم جداگانه ، با فیلم سیاه گربه ظاهراً در اولویت یک نمایش انفرادی Silver Sable قرار دارد. Panitch گفت: "ما معتقدیم که گربه سیاه کافی است از شخصیت خودش با داشتن پشت پرده عالی و یک کانال از مواد برای توجیه فیلم خودش استفاده کند." Felicity جونز به طور خلاصه به عنوان Felicia Hardy (نام واقعی سیاه گربه در کمیک ها) در The Amazing Spider-Man 2 ظاهر شد ، اما این اولین نمایش مناسب سارق گربه مارول خواهد بود. منابع مختلف ادعا می کنند که پرنس بیتهوود به احتمال زیاد دیگر کارگردانی نخواهد کرد ، اما هنوز هم هر دو فیلم را تولید می کند. تاریخ انتشار برنامه ریزی شده: TBD ابدی جنگجو ابدی جنگجو یکی دیگر از قهرمانان شجاع Valiant Comics که ظاهراً در راه رسیدن به صفحه نمایش بزرگ است ، Eternal Warrior یک سرباز فوق العاده جاودانه است که برای اولین بار در سال 1991 خورشیدی ، Man of the Atom # 1 ظاهر شد. نقش افتخار او با استقبال خوبی روبرو شد و سال بعد عنوان خودش را به دست آورد که بین سالهای 92 و 96 به 50 شماره رسید. هنگامی که آنها در سال 97 ناشر کتاب طنز را در سال 97 خریداری کردند ، مانند سایر شخصیت های برجسته والدین ، ​​به Eternal Warrior ظاهری دوستانه تر از بازی های ویدیویی ارائه داده شد ، اما بعد از آنکه Acclaim در سال04 وارد شد ، حقوق به Valiant Entertainment رسید ، که شخصیت را دوباره راه اندازی کرد. بار دیگر با یک سریال انفرادی دوم در سال 2013. مشخص نیست که در این مرحله کدام نسخه از شخصیت به عنوان الهام بخش فیلم عمل می کند ، اما ما می دانیم چه کسی او را بازی خواهد کرد. در یک توئیت اخیر در توییتر ، بازیگر سوپر استار WWE ، دیو باتیستا ، فاش کرد که او به یک فیلم Eternal Warrior دلبسته شده است ، و این فیلم نامه در حال حاضر در حال خراشیدن است. وی گفت: "من واقعاً از EW هیجان زده ام." "ما در حال حاضر در تلاشیم تا طرفداران فیلمنامه را شایسته بگیریم و بعد از آنجا کامل خواهیم شد." مدیرعامل سابق Valiant Dinesh Shamdasani در پاسخ به این افشاگری با یک پاسخ معمولی به زبان ، در توییتر گفت که "او نه می تواند تأیید کند و نه انکار می کند که دیو باتیستا فقط یک راز غول پیکر را فاش کرده است." این واقعیت که او توئیت را با یک نوع "lol" امضا کرد ، هرچند بازی را از بازی دور کرد. تاریخ انتشار برنامه ریزی شده: TBD ما می توانیم قهرمان باشیم رابرت رودریگز ، پریانکا چوپرا جوناس گتی ایماژ / گتی ایماژ رابرت رودریگز جدیدترین کارگردان بزرگ نامی است که با Netflix معامله امضا کرده است - این فیلمساز Texan در حال نویسندگی ، کلاهبرداری و تولید فیلمی به نام We Can Be Heroes برای غول جریان است. این داستان در اطراف گروهی از بچه ها قرار می گیرد که پس از ربودن مهاجمان بیگانه تمام ابرقهرمانان زمین مجبور به برنامه ای برای نجات جهان می شوند و سیاره را ناتوان می کنند. با توجه به Deadline ، We Can Heroes در اختیار فیلمهای جاسوسی Rodriguez's Spy Kids و Alita: Battle Angel سال 2019 خواهیم بود ، اقتباس وی از سری مانگاهای سایبرپانک یوکیتو کیشیرو است. کریستین اسلاتر (آقای ربات) ، بوید هولبروک (ل...ogan) ، Pedro Pascal (Game of Thrones) ، و Sung Kang of Fame و Famious Fame (بازی مشهور) و همه بازیگران به ترتیب در بازیگران بازیگر شدند. این افراد بزرگسالی هستند ، اما بچه ها چه می گویند؟ رودریگز یک گروه جوان با استعداد را برای جمع آوری فیلم بزرگ بعدی خود در کنار هم قرار داده است: YaYa Gosselin (13 دلیل چرا) ، Akira Akbar (کاپیتان مارول) ، Vivien Lyra Blair (پرنده پرنده) ، اندی Walken (بچه ها خوب هستند) ، Hala فینلی (مردی با برنامه) ، اشعیا راسل-بیلی (پیوستن به خانواده) و ناتان بلر (بهترین وخیم ترین آخر هفته آخر هفته) فقط برخی از بازیگران کودک هستند که توسط این کارگردان استخدام می شوند. Netflix در حال نگه داشتن یک درب محکم در این پروژه است ، بنابراین از نظر تاریخ انتشار هیچ چیز رسمی وجود ندارد. ما می دانیم که We Can Be Heroes قبلاً وارد تولید شده است ، همانطور که Deadline اعلام کرده است. تاریخ انتشار برنامه ریزی شده: TBD شکست ناپذیر شکست ناپذیر اولین مسابقه ست ست روگن و ایوان گلدبرگ در ژانر ابرقهرمانان موفقیت دقیقی نبود ، اما این زوج اجازه ندادند که نقص مهم و تجاری تجاری The Green Hornet سال 2011 آنها را از تلاش دوباره باز کند. این دوتایی که به دلیل همکاری در کمدی های Slacker مانند Knocked Up و Pineapple Express مشهور است ، در سال 2015 هنگامی که آنها با Breaking Bad کاتبان سم کاتلین همکاری کردند تا با اقتباسی از طنز Vertigo Preacher برای AMC همکاری کنند ، عکس دیگری نیز به آن دادند. چالش بعدی روژن و گلدبرگ ممکن است هنوز سخت ترین آنها باشد ، اما اگر کسی بتواند آن را کنار بگذارد ، می تواند. آنها در حال حاضر مشغول کار بر روی اقتباسی از ویژگی های Robert Kirkman's Invincible هستند ، که از آنها استفاده می شود که توسط نوجوان فوق العاده قدرتمند مارک گریسون استفاده شده است. کیرکمن علناً از استخدام روگن و گلدبرگ حمایت کرد و به هالیوود ریپورتر گفت که داستان (که در بعضی مواقع با طنز حاشیه می رود) "نمی تواند در دستان تواناتر باشد". گلدبرگ در مورد آزادی هایی که با کار بر روی یک ملک کمتر شناخته شده به دست می آید ، با Mashable صحبت کرد. وی گفت: "اگر ما به جای آن تصمیم گرفتیم که فیلم Justice League را بسازیم ، محدودیت هایی که تصور می کنم با آن اتفاق بیفتد بسیار زیاد است." وی گفت: "این مخالف با شکست ناپذیر است. ما به ما جهانی داده ایم که واقعاً بتوانیم آجیل برویم و به لطف این که کرکمن طنزهایی را نوشت که ما می توانیم مردم را بکشیم ، می توانیم کارهای دیوانه وار انجام دهیم که فقط به شما فرصت داده نمی شود تصور می کنم ، با یک فیلم مارول یا یک فیلم DC ". تاریخ انتشار برنامه ریزی شده: TBD لورا صحنه از لوگان این واقعیت که نامزدهای اسکار وقتی به وجود آمد که کارگردانان جیمز مانگولد و هیو جکمن برای گفتگو با لوگان با هالیوود ریپورتر نشر کردند ، نشان می دهد که چقدر این نمایش انفرادی ولورین به موفقیت رسیده است. جکمن ظاهر نهایی خود را به عنوان جهش دهنده تیتراژ نشان داد ، اما بینندگان نیز از عملکرد ستاره جوانش یعنی دافنه کین ، که بخشی از این فیلم را با یک استماع آتشین - و کاملاً بداهه - تأمین می کرد ، غافلگیر شدند. کین تحت تأثیر کلون لوگان / "دختر" لورا ، با نام مستعار X-23 قرار گرفت و مانگولد فاش کرد که موفقیت زن شگفت انگیز پتی جنکینز باعث شده است تا یک نمایش انفرادی برای شخصیت نزدیکتر به واقعیت شود. وی گفت: "این فیلم فقط برای استودیوهایی تقویت می شود که کمتر با یک شخصیت زن ترس داشته باشید." "بیشتر این که به خانه ضربه بخورد ، این باعث می شود فضای بیشتری به من برگردد و بروم ،" خوب ، در اینجا ما با یک شخصیت زن هستیم. این باورنکردنی است. و ما با او چه خواهیم کرد؟ " و این همان جایی است که ما در حال حاضر با آن هستیم ، خواب می بینیم. " THR همچنین گزارش داد که کریگ کایل (که شخصیت Laura را برای X-Men: Evolution ساخته و اخیراً روی Thor: Ragnarok کار کرده است) در کنار مانگولد مشغول کار برای معالجه اسپینوف است ، اما جکمن درگیر نخواهد شد. وی تأیید کرد: "نه ، من تهیه‌کننده دنباله لورا نخواهم شد." "اما من پنجشنبه شب در ساعت 10 بعد از ظهر به تماشای آن می روم. هرچند که او فقط تماشایی است." تاریخ انتشار برنامه ریزی شده: TBD ضربه مرگبار جو مانگانیلو در لیگ عدالت در آن زمان خبرهای بسیار خوبی برای طرفداران کمیک بوک بود ، اما دو سال از عمر بن افلک می گذرد که Deathstroke در حال عزیمت به DCEU است. این بازیگر بتمن در سال 2016 برخی فیلم های خام این شخصیت را با پیروان خود در رسانه های اجتماعی به اشتراک گذاشت و به زودی مشخص شد که مرد پشت ماسک ، جو مانگانیلو است. ستاره True Blood اولین بازی خود را به عنوان مزدور مرگبار DC در کنار لکس لوتور جسی آیزنبرگ در برچسب دوم اعتبار لیگ عدالت لیگ انجام داد. این صحنه کوتاه ، در را برای نخستین حضور در صفحه نمایش Injustice League باز کرد ، اما به نظر می رسد Deathstroke در آینده به مرحله مرکزی در فیلم بلند خود بازی خواهد کرد. در سال 2017 ، TheWrap به طور انحصاری فاش کرد که گرت ایوانز ، فیلمساز انگلیسی ، پس از تحت تأثیر قرار گرفتن در اجرای برنامه های DC با قدم خود ، اجازه کار برای کار در یک فیلم Deathstroke را داده بود. وقتی در مورد Comic-Con 2018 از وی سؤال شد ، مانگانیلو تأکید کرد که هنوز هم اتفاق می افتد. وی به جاش هوروویتس از MTV گفت: "این در کارها است." "همه آنچه که من می توانم بگویم این است که برای طرفداران هاردکور ، در کارها است. آنها می خواهند شخصیت اتفاق بیفتد ، درست زمانی که او اتفاق می افتد." تاریخ انتشار برنامه ریزی شده: TBD آدم سیاه آدم سیاه دوین جانسون اولین فیلم ابرقهرمانی دیرهنگام خود را آغاز خواهد کرد...وقتی آدم بلک در دسامبر 2021 ، فقط چهار ماه قبل از Shazam ، به سنگرها برخورد می کند! دنباله در ابتدا به عنوان یک شرور شرم ایجاد شد ، آدم (یک شاهزاده مصر باستان با همان قدرتهایی که معصومیت خود را داشت) با گذشت زمان به یک قهرمان ضد قهرمان رفت. قرار بود جانسون اولین حضور خود را به عنوان کاراکتر در شازام به نمایش بگذارد! اما این نقشه در سال 2017 وقتی بازیگر و استودیو توافق کردند که بلک آدام شایسته فیلم خودش است ، کنار گذاشته شد. این پروژه در پشتیبان قرار داده شد ، و نه برای اولین بار - جانسون در این مرحله بیش از یک دهه به آن متصل شده است. چرخ ها که در سال 2019 دوباره شروع به حرکت کردند ، هنگامی که Jaume Collet-Serra به عنوان مدیر انتخاب شد. او و جانسون با هم در جنگل کروز کار کردند ، و گزارش شد که کلاهبردار اسپانیایی با دست زدن به فیلم عالی دیزنی ، راک را تحت تأثیر قرار داده است. لارنس شر ، فیلمبردار جوکر نیز در هیئت مدیره قرار دارد و قصد دارد رویکردی مشابه روشی را که در فیلم مبدا تاد فیلیپ از آن استفاده کرده ، بگیرد. او به Collider گفت که می خواهد "به نوعی تغییر شکل آنچه فیلم کمیک بوک است" با بلک آدام ادامه دهد. جزئیات طرح در حال حاضر در حال بسته شدن است ، اما جانسون تأیید کرده است که انجمن عدالت درگیر خواهد شد. هواداران مشتاقانه پیش بینی مرحله نهایی مسابقات بین Shazam و Black Adam را دارند ، اما این به طور بالقوه برای Shazam 2 برگزار می شود. تاریخ انتشار برنامه ریزی: 22 دسامبر 2021 Shazam 2 شزم و فردی در شازم! شازام! برای برادران وارنر و مرد پیشرو زاخاری لوی یک پیروزی خوشآمد بود. ستاره سابق چاک مجبور شد از زمانی که در اوایل ظهور برخی از عکس های مجموعه جعل کننده ظاهر شد ، از خود در برابر اتهامات لباس پوشیدن دفاع کند ، اما این همه تاریخچه Shazam بود! تبدیل به یک ضربه شد این بالاترین شنوندگان دی سی نبود (در سطح جهانی 365 میلیون دلار درآمد) اما به وضعیت Certified Fresh در Rotten گوجه فرنگی رسید ، با اکثریت قریب به اتفاق منتقدین ستایش بازیگران و خروج فیلم از لحنی ترسناک را که برای تعریف فیلم های DC در اخیر بدست آمده است. سال ها. A Shazam! عاقبت اکنون تأیید شده است ، اما ما درباره آن چه می دانیم؟ یکی از صحنه های پس از اعتبار فیلم ، شخصیت جدیدی را معرفی کرد. اولین استینگر با دکتر تادئوس سیوانا ، مارک استرانگ ، که در پی وقایع این فیلم محبوس است ، ما را مجدداً متحد می کند. شرور شکست خورده هنگامی که توسط موجودی شبیه کاترپیلار طعنه می خورد ، ناامید می شود که بر روی دیواره سلول خود نمادهای را نقاشی کند. این موجود می گوید: "شما فرض می کنید تنها یک راه برای جادوگری وجود دارد." "راه های بیشتری وجود دارد تا آنچه ذهن می تواند تصور کند." طرفداران طنز این کاترپیلار را به عنوان Mister Mind ، مخالف سنتی بیلی باتسون ، تشخیص داده اند. این امکان وجود دارد که آقای Mind Mind ، دکتر سیوانا و (اگر تاریخ انتشار فیلم مستقل او نشانه ای از این باشد) سیاه آدم می توانست همه این فیلم ها را بازی کند. طبق گزارش TheWrap ، هنری گایدن فیلمنامه نویس دوباره به دنبال قلم است و پیش بینی می شود کارگردان دیوید اف. ساندبرگ نیز برگردد. تاریخ انتشار برنامه ریزی شده: اول آوریل 2022 چند مرد چند انسان مارول نام واقعی جیمز مادروکس ، Multiple Man یک جهش با قدرت ایجاد و کنترل کلون از خودش است. این شخصیت در سال 1975 در Giant-size Fantastic Four 4 4 آغاز به کار کرد و در سالهای بعد به یک متحد گاه به گاه مردان ایکس تبدیل شد. به گزارش میزان ، سیمون کینبرگ ، تهیه کننده بلند مدت X-Men ، با جیمز فرانکو در مورد نقش اصلی (ها) در فیلم Multiple Man برنامه ریزی شده در سال 2017 شروع به مذاکره کرد. این اولین بار نیست که Franco همزمان با بیش از یک کاراکتر بازی کرده است. - او دوقلوها را در سریال HBO ، The Deuce به تصویر می کشد. اکنون جهش های مارول به جای کینبرگ در اختیار کوین فیگ هستند ، اما به نظر می رسد در ماه مه 2019 ، این مرد معتقد است که Multiple Man "باز" ​​مانده است و نویسنده ای سخت کار روی یک فیلمنامه را دارد. ما به زودی فیلم را نخواهیم دید. کینبرگ ضمن تبلیغ X-Men: Dark Phoenix (از طریق FlickeringMyth) گفت: "بدیهی است که مارول در حال استفاده از این شخصیت های جدید و این ماده است و می داند که چه کاری می خواهند با آن انجام دهند." آنها بسیار آگاهانه و متفکر در مورد نحوه برخورد با خواص خود هستند ، بنابراین آنها فقط تصمیم به تصمیم گیری فوری نخواهند گرفت. " کینبرگ هویت فیلمنامه نویسان را تأیید نکرد ، اما آلن هاینبرگ فیلمنامه نویس Wonder Woman از سال 2017 پیوند خورده است. اگر این فیلم در حقیقت به نتیجه برسد ، اولین بار مادروکس نخواهد بود بر روی صفحه نمایش بزرگ - او توسط اریک دن در تصویر کشیده شد. X-Men 2006: آخرین ایستاده ، به عنوان یکی از جهش های جذب شده توسط مگنتو ظاهر می شود. تاریخ انتشار برنامه ریزی شده: TBD Deadpool 3 صحنه از Deadpool هواداران Deadpool در سال 2019 هدایای کریسمس را از رایان رینولدز دریافت کردند. از این بازیگر در مورد حضور در مورد حق رای دادن در هنگام حضور در شب کریسمس در لایو با کلی و رایان سؤال شد و او فاش کرد که یک قسط سوم در دست ساخت است. رینولدز گفت: "ما الان با تمام تیم روی آن کار می کنیم." "ما اکنون در مارول تمام شده ایم. ناگهان مثل لیگ های بزرگ است. این یک نوع دیوانه است. بنابراین بله ، ما روی آن کار می کنیم." وقتی رینولدز می گوید "کل تیم" است ، می توانیم فرض کنیم که وی به پل ورنیک و رت ریس مراجعه می کند ، بازیکن قبلی را...دو فیلم ، و دیوید لیچ ، مربی Deadpool 2 ، که چند ماه قبل به Uproxx گفته بود که او منتظر "تماس" از دیزنی است. با توجه به اینکه دو فیلم اول محبوبیت زیادی داشتند ، شما سوم را نیز به همین ترتیب تجربه می کنید ، اما کسب فاکس فاضل دیزنی مسائل را تا حدودی پیچیده می کند. Deadpool 2016 و Deadpool 2 2018 هر دو به دلیل برخورداری از رده بندی R ، امتیاز بزرگی داشتند ، چیزی که Mouse House دقیقاً برای آن شناخته نمی شود. آیا این بدان معنی است که Deadpool 3 PG-13 خواهد بود؟ و آیا وید ویلسون در MCU ظاهر خواهد شد؟ پاول ورنیک نویسنده فیلمنامه نویس به هفتگی سرگرمی هفتگی گفت: "مارول قول داده است که به ما اجازه دهد تا در دنیای رده بندی Deadpool امتیاز بازی کند ، و امیدوارم که آنها نیز به ما اجازه دهند تا به MCU کمی وارد شویم و در آن ماسهبازی بازی کنیم." . "احساس ما و احساس رایان این است که ایده درستی است." تاریخ انتشار برنامه ریزی شده: TBD تخم ریزی جیمی فاکسکس و جرمی رنر هواداران Spawn تاد مک فارلین با اقتباس صفحه بزرگ این ملک در سال 1997 بدجنس شدند و او این موضوع را می داند. مرد سابق مارول این بار مسائل را به دست خودش می گیرد - او دوباره راه اندازی مجدد آینده خود را با نوشتن جیمی فاکسکس در نقش عنوان می نویسد و کارگردانی می کند. مک فارلین به Deadline گفت که Foxx پنج سال پیش با ایده ای برای ویژگی جدید Spawn به او آمد و ظاهراً از آن زمان او را در ذهن داشت. فاکسکس در واقع ستاره نمایش نخواهد بود. جرمی رنر ، بازیگر انتقامجویان در نقش مکس "Twitch" ویلیامز بازیگر شده است ، که کانون واقعی فیلم خواهد بود. سوپر بروس فیلم گزارش می دهد: "ما به طور انحصاری آموخته ایم که فیلم پس از آنکه دختر خود را در معرض خشونت باند از دست می دهد بر روی کارآگاه NYPD Twitch متمرکز خواهد شد." "Twitch به سرعت متوجه می شود که بیش از سر خود جای دارد زیرا می آموزد که دو از بزرگترین سازمان ها برای تصاحب زیرزمین جنایی شهر همکاری می کنند." گفته می شود Hellspawn Al Simmons (Foxx ، که در تمام مدت خاموش است) ، خود را به Twitch نشان می دهد و او را در مسیر انتقام جویانه راهنمایی می کند. Spawn توسط بلومهاوس تولید می شود و ساخت آن فقط 11 میلیون دلار هزینه دارد. مک فارلین در گفتگو با ComicBook.com ، فاش کرد که وی برای فروش فیلم به نتفلیکس باز است و گفت: "من قصد ندارم با یک مدل توزیع ازدواج کنم که ممکن است به اندازه مناسب و یا کارآمد نباشد ، زیرا اینگونه است که شما قبلاً انجام دادید. آی تی." تاریخ انتشار برنامه ریزی شده: TBD دکتر عذاب دکتر عذاب طرفداران Fantastic Four در سال های اخیر چندان برای جشن گرفتن ندارند ، اما یک خبر غافلگیرانه در San Diego Comic Con 2017 امید جدیدی را برای کسانی که احساس می کنند گویا خانواده اول مارول هرگز از روی صفحه نمایش به درستی استفاده نشده اند ، امید تازه ای بخشید. نوح هاولی ، خالق Fier Super Sco-Sci-Fi Leion ، خالق صفحه نمایش خود را در این رویداد پیچید و فاش کرد که با فاکس کار می کند تا داستانی با عنوان منزوی را برای نمادترین شرور Fantastic Four ایجاد کند. هاولی طبق گفته هالیوود ریپورتر گفت: "دو کلمه" ، "دکتر Doom". از آن زمان ، فاکس توسط دیزنی خریداری شده است ، و در مراحل ابتدایی توسعه ، علائم سوالاتی را در مورد برخی از خواص باقی می گذارد. وضعیت دکتر Doom هنگامی که Collider به تازگی با هاولی صحبت کرده بود مورد سؤال قرار گرفت ، و در حالی که او اصرار داشت که این فقط "تجارت طبق معمول" برای او پس از معامله بزرگ است ، وی تصریح کرد که فروش فاکس به دیزنی باعث افزایش اوضاع زمانی او خواهد شد. حداقل 12 ماه فیلم برگشت وی گفت: "من در زمینه ادغام هنوز گفتگوی واحدی درباره Doom نداشته ام." وی ادامه داد: "در برخی از سطح ، ما هنوز به دنبال یک دوره زمانی هستیم - حداقل یک سال ، حداقل - برای این که همه این موضوع را طی کنیم. چه کسی می داند ، از نظر شرکتی ، چه مکالمه هایی را انجام خواهد داد ، اما مطمئناً ، تا زمانی که از بین برود ، این یک موضوع قانونی نیست ... من منتظر زنگ تلفن زدم تا ببینم کسی می خواهد نظری داشته باشد. " تاریخ انتشار برنامه ریزی شده: TBD شبانه لوئیس قهوهای مایل به زرد ما برای اولین بار شنیدیم که برادران وارنر در فوریه سال 2017 یک فیلم انفرادی Nightwing را به فیلم DC خود اضافه کرده بود که The Hollywood Reporter فاش کرد که کریس مک کی (فیلم LEGO Batman) در حال مذاکره برای کارگردانی است و بیل دوبوک (حسابدار) در هیئت مدیره بود. نوشتن. یک سال گذشت و هیچ خبری و شایعات محکم مبنی بر اینکه McKay Nightwing را برای Dungeons آینده Paramount انداخته است ، شروع به پرپیچ و خم شدن کرد اما کارگردان به هواداران اطمینان داد که تنها راهی که او می خواهد Spinoff Batman را ترک کند ، این است که اگر Warner Bros. او را اخراج کند. مک کی در فوریه 2018 (از طریق CinemaBlend) گفت: "ما وقت خود را می گیریم." "از تیم DC ، جف جان و تیم WB چیزهای بزرگی را انتظار دارید! سال هیجان انگیز پیش رو!" این کارگردان هشدار داد که هنوز زمان دیگری نگذشته است که آنها اعلام کنند چه کسی نقش این عنوان را بر عهده خواهد گرفت ، اما ما اکنون تصوری از نوع بازیگری که وی بعد از آن داریم ، داریم. لوئیس قهوهای مایل به زرد (مشت آهنین ، Deadpool 2) تأیید کرده است که در مورد Nightwing با مدیران دی سی ملاقات کرده است ، و در مورد شانس های او بسیار مطمئن به نظر می رسد. بریتانیایی تبعه آسیایی و آمریکایی در ژوئیه 2018 به ThatHashtagShow به ThHashtagShow گفت: "من می دانم که کریس مک کی یک هنرپیشه رزمی را می خواهد." او در توییتر مرا دنبال می کند. خیلی چیزهای خوب جوجو وجود دارد که به خاطر آن وجود دارد. " پدر تان (هنرمند رزمی و هماهنگ کننده شیرین کاری فیلیپ قهوهای مایل به زرد) دوربین...به آمریکا برای کار در بتمن تیم برتون ، و پسرش می خواهد همه چیز برای خانواده با Nightwing "دایره کامل" شود. تاریخ انتشار برنامه ریزی شده: TBD X-Force دومینو ، Deadpool ، کابل اولین تکرار روی صفحه نمایش X-Force به زودی و خنده دار در Deadpool 2 به پایان رسید ، اما Fox همیشه قصد داشت از این اسم استفاده کند. قبل از انتشار دومین فیلم Deadpool ، استودیو شروع به کار روی یک فیلم X-Force کرد و درو گدارد (کابین در جنگل) را روی صفحه قرار داد. رایان رینولدز ، مرد ستاره ، در مصاحبه ای در ماه مه سال 2018 با Collider گفت: "من او را دوست دارم و او چنین موقعیت جالبی را در جایی دارد که می خواهد آن جهان را به دست آورد." "من از شخصیت های جدیدی که درموردش صحبت می کنیم هیجان زده هستم." البته از آن زمان تاکنون در دنیای Deadpool تغییرات زیادی تغییر کرده است. دیزنی فاکس را خریداری کرد ، و حتی اگر هرگونه نشانه ای وجود داشته باشد که Merc با یک دهان بسیار جزئی از برنامه های آینده Mouse House است (رینولدز تأیید کرد که Deadpool 3 قبلاً در مارول در آستانه نمایش کریسمس در برنامه های زنده با کلی زندگی می کرد. و رایان در سال 2019) ، می تواند مدتی قبل از اینکه فیلم X-Force را بگیریم. راب لیفلد ، خالق Deadpool ، در توئیتی در ژانویه 2019 آن را "قربانی ادغام" خواند ، اما او اخیراً ادعا کرد که فیلم تیمی X-Force در واقع "اجتناب ناپذیر" در دیزنی است. لیفلد در پیش پرده نمایش The Rise of Skywalker به Variety گفت: "من فقط امیدوارم که آنها بتوانند آن را جمع کنند." جاش برولین ، رایان رینولدز ، و حالا با دیزنی. هواداران آن را می خواهند ... منظور من این است که بزرگترین چیز نیست ، درست است؟ " تاریخ انتشار برنامه ریزی شده: TBD نگهبان شب نگهبان شب در سال 2017 ، جف اسنایدر از Meet The Movie Press (از طریق ComicBookMovie) ادعا کرد که سونی در حال توسعه یکی دیگر از ویژگی های Spin-Man spinoff است ، این یکی بر اساس شخصیت نسبتاً مبهم Nightwatch. اولین بار در Spider-Man # 97 در سال 1993 ، Nightwatch (با نام دکتر کوین ترانشه) در ابتدا توسط بسیاری از افراد به عنوان لباس Spawn مورد توجه قرار نگرفت ، دلیل این لباس مشابه او و این واقعیت بود که تاد مک فارلین خالق اسپاون به تازگی مارول را ترک کرده است. اما این مانع از گرفتن فیلم Nightwatch در فیلم کلمبیا نیست ، که استودیوی اولیای او سونی همچنان در جستجوی سنگهای پنهان ، فهرست جستجوی مرد عنکبوتی را ادامه می دهد. Nightwatch در طول سال ها مورد توجه بسیاری قرار گرفته است ، اما داستان منشاء ما احتمالاً روی صفحه نمایش می بینیم شامل دکتر ترانشه است که شاهد یک مرد ماسک دیده در حال مبارزه با برخی تروریست ها است. وقتی سنگر ماسک مرد مرده را برداشته ، به دنبال نسخه قدیمی خود است. او با پانک کردن خواستگاری را به سرقت می برد و به یک جزیره بیابانی فرار می کند ، اما سرانجام آن را مانند خودش می گیرد و تبدیل به هوشیار می شود. تاریخ انتشار برنامه ریزی شده: TBD تقویت کننده طلا تقویت کننده طلا او یکی از عجیب ترین ابرقهرمانان در فهرست DC است ، گرچه کارگردان-تهیه کننده گرگ برلانتی معتقد است که مخاطبان آماده دیدار با Booster Gold هستند ، مردی بیهوده از آینده که به طور غیرقانونی یک ماشین زمان را بدست می آورد و به دنبال یک روز سفر می کند. سبک زندگی مشهور. چشم انداز DCEU از زمان انتشار اخبار جدید این پروژه به طرز چشمگیری تغییر کرده است که برادران وارنر اکنون تأکید کمتری بر سمت جهان مشترک دارند. خوشبختانه برای برلانت ، او هرگز قصد نداشت Booster Gold را به دیگر فیلمهای DC پیوند دهد. وی گفت: "در حال حاضر ما هیچ بافت پیوندی با آن جهان ها نداریم." "آنها در تلاشند تا مسافتی را که هنوز باید طی کنیم و چگونه می خواهیم آن را اجرا کنیم ، بفهمند. چگونه می توان آن را در منظره بزرگتر آنها قرار داد." اوضاع پس از آن دوباره به آرامش پرداخت ، اما در ماه مه 2019 نویسنده فیلم Zack Stentz (Thor، X-Men: Class First) فاش کرد که وی فیلمنامه خود را ارسال کرده است. استنتز به The Fanboy Podcast گفت: "من می توانم به شما بگویم که فیلمنامه ای تغییر یافته است که گرگ برلانتی کارگردان و تهیه کننده خود را بسیار خوشحال کرده است." وی گفت: "و این چیزی است که آماده است اما برادران دی سی و وارنر باید چراغ سبز را به آن منتقل کنند. توپ در زمین آنها است." تاریخ انتشار برنامه ریزی شده: TBD عاقبت Man of Steel دنباله سوپرمن برادران وارنر علاقه جدید به ساخت یک فیلم Supergirl دقیقاً برای طرفداران مرد of Steel در سال 2013 خوب نیست. Revenge of the Fans ادعا کرد که اطلاعیه ای درباره Man of Steel 2 در Comic-Con 2018 در حال آمدن است ، اما این رویداد بدون هیچ خبری پیش آمد و رفت. در فوریه 2019 ، همان خروجی ادعا کرد که ادامه سریال با مجموعه ای از خواسته های تیم ستاره برگزار می شود. RTF منجر به این باور شد که مدیریت بازیگر خواهان افزایش ، اعتبار تهیه کننده و همچنین تأیید کارگردان و فیلمنامه برای مشتری خود است ، هرچند که تیم کاویل با صراحت این موضوع را رد کرده است. وقتی Collider برای تفسیر با اردوگاه کاویل تماس گرفت ، سخنگوی خود تأیید کرد که هیچ حقیقت ای در مورد آنچه آنها "یک شایعه" بطور دقیق نادرست "نامیده اند وجود ندارد. آینده Cavill به عنوان سوپرمن نامشخص است زیرا عدالت لیگ نتوانسته تحت تأثیر قرار گیرد ، اگرچه همبازی وی جیسون موموئا به مطبوعات گفت که...وقتی در مورد شایعات پیش پرده Aquaman (از طریق The Wrap) سؤال شد ، کاویل با این قسمت "کاملاً" انجام نشد. با نمایش درام کاویل در ملاء عام ، طبق گفته های این استودیو تلاش جسورانه ای در بخش کارگردان صورت گرفت و سوپرمن را به مرد سابق مارول جیمز گون پیشنهاد داد. هالیوود ریپورتر ادعا می کند: "وقتی وارنر مشغول حیاط گان بود ، استودیو به وی حق انتخاب خواص از جمله سوپرمن را داد." "گرچه گان هرگز به اندازه کافی نتوانسته بود جدی را برای فیلم سوپرمن در نظر بگیرد ، اما این فیلمبردار در طی تحقیقات کمیک خود به سگ قدرتمند کریپتو" Man of Steel "درخشید." تاریخ انتشار برنامه ریزی شده: TBD نمسیس نمسیس در ژانویه سال 2018 ، سو کرول ، مدیر اجرایی برادران وارنر اعلام کرد که او پس از 24 سال خدمت ، در راه استودیو است. همانطور که توسط هالیوود ریپورتر فاش شده است ، رئیس بازاریابی طولانی مدت قصد دارد به تنهایی برود و شرکت تولیدی تازه کار او Kroll & Co. Entertainment پروژه های بسیار مهیج در این خط لوله دارد. بیشترین تمرکز بر روی راه اندازی مجدد برنامه ریزی شده او از نمایش علمی تخیلی کلاسیک The Six Million Dollar Man بوده است ، اما مورد توجه بیشتر طرفداران فیلم ابرقهرمانی اقتباس از Nemesis مارک میلار است. "اگر بتمن جوکر بود؟" این یکی از برچسب هایی بود که میلر با او بازی می کرد وقتی که او و هنرمند استیو مک نیوین در سال 2009 برای گفتگو در مورد نمسیس (منتشر شده از اثر نماد مارول) با CBR در سال 2009 نشستند. " کاتب محترم توضیح داد. "چه می شود اگر این میلیاردر نبوغ فقط این جمع *** بود ، و تنها چیزی که بین او و یک شهر وجود داشت پلیس بود؟ این بتمن در مقابل کمیسر گوردون است ، به طرز عجیبی یا شاید یک نسخه فوق العاده شرور Se7en. یک آنارشیست میلیاردر در برابر مردم عادی برخاست. " ظاهرا استودیوها قبل از انتشار آن ، آماده خریدن حقوق Nemesis بودند ، اگرچه هنوز فیلمی تحقق نیافته است. جو کارناهان ، کارگردان خاکستری ، در یک مرحله حضور پیدا کرد و از مرحوم تونی اسکات گرفت. براساس گزارش های اخیر ، برادر اسکات ، ریدلی ، در حال توسعه ملک است. تاریخ انتشار برنامه ریزی شده: TBD سونجا سرخ سونجا سرخ روبرت ای هاوارد نویسنده پالپ این شخصیت را در دهه 1930 خلق کرد و مارول بر اساس بهره برداری های او در دهه 70 یک کتاب طنز را ساخت ، اما بیشتر مردم نام Red Sonja را با اقتباس صفحه نمایش بزرگ به رهبری Brigitte Nielsen در 1983 مرتبط می کنند. منتقدان دقیقاً از انتخاب نیلسن با شمشیر (شیطان) استفاده نکردند (این فیلم دارای رتبه 15٪ توهین آمیز در گوجه فرنگی روت شده) ، اما مدیرعامل Millennium Films آوی لرنر پتانسیل های زیادی را در این املاک می بیند. لرن برنامه های بزرگی برای راه اندازی مجدد رد سونجا داشت تا اینکه کارگردان وی ، برایان سینگر ، در یک رسوایی دیگر گرفتار شد. طبق گزارش هالیوود ریپورتر ، سینگر قصد داشت مبلغ 10 میلیون دلار برای Red Sonja بدهی را انتخاب کند ، اما این پروژه پس از آنکه مدیر بار دیگر متهم به سوء رفتار جنسی شد ، به آشفتگی کشیده شد. هنگامی که برخی از قربانیان ادعا شده سینگر از طریق The Atlantic آواره شدند ، لرن در ابتدا از بودجه خودداری کرد و گفت که او تفاوت بین "اخبار جعلی مبتنی بر دستور کار" و واقعیت را می داند. وی گفت: "من با این تصمیم بسیار راحت هستم." "در آمریکا ، مردم بی گناه هستند تا زمان دیگری ثابت شود." چند هفته بعد استودیو عقب نشینی کرد و تأیید کرد که رد سونجا از برنامه هزاره حذف شده است. یکی از سخنگویان (در هر مهلت) گفت: "این پروژه در حال حاضر در تخته سنگ نیست." لرنر 71 ساله (که خودش متهم به آزار و اذیت جنسی در محیط کار بوده است) به هالیوود ریپورتر گفت که بیانیه اولیه را امضا کرده است بدون خواندن آن. تاریخ انتشار برنامه ریزی شده: TBD خانم مارول خانم مارول دومین فیلم کاپیتان مارول در راه است و مارول استودیو نیز قصد دارد از طریق سرویس پخش جریان دیزنی + حق رای دادن را صادر کند. در کمیک ها ، کمالا خان یک فنلاند کاپیتان مارول است که پس از به دست آوردن توانایی های چند شکل ، مونیکر خانم مارول را به دست می گیرد. فیج در سال 2018 تأیید کرد: "خانم مارول ، که شخصیت دیگری در کتاب های طنز است ، قهرمان مسلمان که از کاپیتان مارول الهام گرفته است ، قطعاً در نوع کارهاست." فیگ می خواست ابتدا کاپیتان مارول را معرفی کند ، بنابراین "چیزی برای یک دختر جوان مسلمان وجود داشت که از او الهام بگیرد." (از طریق دیجیتال LA). حالا که کارول دنورز Brie Larson در MCU به خوبی تثبیت شده است ، فیجی به قول خود عمل می کند. هنگامی که این فوق العاده تهیه کننده در D23 Expo 2019 در صحنه ظاهر شد ، فاش کرد که خانم مارول نمایش خود را در دیزنی + دریافت می کند (که قرار است بعد از سریال هاوکی منتشر شود ، که اواخر سال 2021 / اوایل سال 2022 پیش بینی شده است) ، و خواهد بعداً به فیلم ها معرفی می شود. به نظر می رسد که یک ویژگی مستقل خانم مارول اجتناب ناپذیر است ، هرچند که بری لارسون دوست دارد کمالا خان را در یک فیلم کاپیتان مارول در برخی از قسمت های زیر خط ببیند. لارسون به ComicBook.com گفت: "من احساس می کنم او آینده است." "بنابراین ، هنگامی که از من درباره آینده MCU یا آینده سریال کاپیتان مارول سؤال شد ، می خواهم در کنار او باشم." تاریخ انتشار برنامه ریزی شده: TBD ن...این خدایان Big Barda ، خدایان جدید اگر می خواهید یک فیلم DC کارگردانی کنید ، ظاهراً تنها کاری که باید انجام دهید این است که بپرسید. خوب ... مطمئناً بد نیست که یک فیلمساز برجسته با دید جسورانه باشید. هنگامی که آوا دوورنی به برادران وارنر گفت که او علاقه دارد تا از ویژگی های New Gods استفاده کند ، با آغوش باز به داخل چین رفت و آمد کرد. "من در واقع گفتم:" بچه ها ، من می خواهم یک فیلم جدید خدایان بسازم. " سپس کسی گفت خوب است ، "نامزد اسکار در طول Q&A 2018 توییت کرد. وی در ادامه تأیید کرد که "خدایان جدید در حال پیشرفت هستند و احساس خوبی دارند." DuVernay یک طرفدار طولانی مدت به خصوص ، Big Barda است. باردا در ابتدا عضو شرور زن شرور Fury بود ، اما پس از افتادن برای Mister Miracle ، از قدرتهای خود به خوبی استفاده کرد. این داستان عاشقانه کیهانی احتمالاً به همین دلیل است که تام کینگ ، کاتب طنز برای همکاری در نوشتن خدایان جدید استخدام شده است - Mister Miracle برنده جایزه Eisner او جایی را انتخاب می کند که جک کربی (که همین طور Eternals کیهانی را برای مارول نیز ایجاد کرده بود) را ترک کرد. دهه 70 و Big Barda برجسته است. این فیلم شایعه شده است که حول رابطه معجزه با باردا می چرخد ​​، اما بد بودن تصویر چه کسی خواهد بود؟ هنگامی که DuVernay یک Q&A دیگر را در سال 2019 برگزار کرد ، کارگردان تأیید کرد که Fury قرار است به نمایش درآید ، و او همچنین فاش کرد که Darkseid (که در ابتدا قرار بود در لیگ عدالت حضور یابد) بالاخره اولین صفحه نمایش بزرگ او خواهد بود. هنوز هیچ چیز رسمی در مورد بازیگران وجود ندارد ، هرچند که DuVernay گفت که "99.9 درصد شانس" وجود دارد که خدایان جدید او را دوباره به هم پیوستن با بازیگران درام تحسین شده نتفلیکس ، هنگامی که آنها می بینند ، پیدا کنند. تاریخ انتشار برنامه ریزی شده: TBD ایمان ایمان هربرت توجه زیادی به فیلم های مختلف Spider-Man که سونی در آن وجود دارد ، شده است ، اما این استودیو نیز با کمال آرامی در حال توسعه تعدادی از ویژگی های Valiant Comics برای صفحه بزرگ است. ما از فیلم های آینده Bloodshot و Harbinger از سال 2015 می دانیم. از آن زمان تاکنون چندین اقتباس برجسته دیگر تأیید شده اند ، از جمله ایمان. این سریال به دنبال ابرقهرمان به علاوه اندازه ، ایمان هربرت ، یک نوجوان علمی دوست داشتنی ، خواندن طنز ، فوق العاده گیکایی است که همچنین به نظر می رسد دارای قدرت telekinetic است. او به عنوان یکی از اعضای تیم هاربینجر معرفی شد ، اما در بین خوانندگان آنقدر محبوب شد که عنوان خودش را به دست آورد. اعلامیه فیلم به عنوان گامی در جهت صحیح برای فراگیر بودن در ژانر ابرقهرمان مورد ستایش قرار گرفت و تعداد زیادی از بازیگران نقش علاقه ای به نقش تیتراژ نشان دادند. شانون پورز ، ستاره Stranger Things ، توییت در توییتر گفت: "آنها در حال ساختن فیلمی در مورد یک ابرقهرمان به علاوه اندازه هستند و من می خواهم بدانم که چه کسی می تواند نسخه نمایشی من را به آنجا بفرستد. جودی هوسر ، نویسنده ایمان ، پشتیبان خود را به پورسر داده است که در اولین فصل از نمایش نتفلیکس ، بازی باربارا "بارب" هلند محبوب هوادار غم انگیز را شکست. آیدی برایانانت از شهرت SNL توسط هواداران شناور شده است ، در حالی که ستاره براق ، ستاره بریتنی جوان فاش کرده است که او به نقش اصلی توجه کرده است. وی به توفاب گفت: "من واقعاً سعی می کنم تا برنامه ریزی کنم و آن را در جهان قرار دهم." "من واقعاً سعی می کنم فشار زیادی بیاورم تا به یکی از این موارد دست پیدا کنم." به گزارش Deadline ، سونی ماریا ملکن (خدایان آمریکایی) را دارد که روی فیلمنامه کار می کند. تاریخ انتشار برنامه ریزی شده: TBD ابریشم مارول ابریشم ژانر ابرقهرمانی گاهی به دلیل عدم تنوع نژادی مورد انتقاد قرار می گیرد و به نظر می رسد که استودیوها در حال شروع به پاسخگویی به کسانی هستند که درخواست نمایندگی می کنند. بازیگران فیلم Black Panther رکورددار مارول 90 درصد آفریقایی یا آفریقایی-آمریکایی بود و کوین فیگ رئیس جمهور استودیو برنامه هایی را برای ساخت فیلمی بر اساس کامالا خان (a.k.a. خانم مارول) ابرقهرمان جوان با منشاء پاکستانی نشان داده است. اکنون ، سونی قرار است با سیلک ، مزدی که از قهرمان کره-آمریکایی سیندی مون استفاده می شود ، پیروی کند. شخصیت خلق شده اخیرا است که در ژوئن 2014 در Amazing Spider-Man Vol 3 # 1 معرفی شد. در کمیک ها ، همان عنکبوت رادیواکتیو که هنگام سفر به مدرسه ، پیتر پارکر را روی دستش نیش می زند ، نیز می تواند قبل از مرگ ، دندان های خود را به همکلاسی خود ، مون ، فرو کند. پس از آشکار شدن قدرت در مقابل والدینش (او به طور اتفاقی آنها را با تار و پود های ارگانیک تحت فشار قرار می دهد) ، او به پایان می رسد تا پنهان شود. این 13 سال بعد که پارکر فهمید که چه اتفاقی برای مون افتاد و پس از پیگیری او ، این زوج به یک زوج مبارزه با جرم تبدیل می شوند. به گزارش Variety ، امی پاسکال تولید خواهد کرد ، اما هنوز هیچ کارگردان ، نویسنده یا بازیگری تأیید نشده است. در مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه ، بازیگر چینی تیفانی اسپنسن شخصیتی به نام سیندی بازی کرد ، اگرچه هرگز از اسم او صحبت نمی شد و او چیزی بیشتر از یک جلال بزرگوار بود. آیا سونی با Espensen چسبیده خواهد بود یا این نقش را دوباره می خواند؟ این فضا را تماشا کنید. تاریخ انتشار برنامه ریزی شده: TBD هاک کتاب طنز هوک نتفلیکس قرارداد خود را با نویسنده مشهور طنز بوک مارک میلار در آگوست سال 2017 اعلام کرد ، اما در بیانیه مطبوعاتی مشخص نشده است که Millarworld با چه ویژگی های غول جریان سازگار است. تقریباً یک سال بعد ، هالیوود ریپورتر فاش کرد که هاک یکی از عناوین سریال برای درمان فیلم است. میلار هاک (یک کارمند پمپ بنزین در شهر کوچک) را ایجاد کرد...

در جایی که من فکر کردم "اوه ، مرد." اما من حتی نمی دانم که آیا او می توانست در فیلمی که به پایان رسیدیم کار می کرد ، این روزهای نخستین بود. "

Coogler اولین کارگردانی نبود که به شکارچی بازی بزرگ شیدایی علاقه نشان داد. در سال 2014 ، مارک وب به ComicBook.com گفت که او ایده استفاده از Kraven در The Amazing Spider-Man 3 را دوست دارد ، اما این فیلم کنسرو شد. این شخصیت هنوز دست نخورده باقی مانده است ، هرچند طبق گفته Collider ، سونی قصد دارد در آینده نزدیک از Kraven استفاده کند. نویسنده فیلمنامه نویس ریچارد ونک (The Equalizer) وظیفه دارد داستان اصلی را بسازد تا شخصیت را به مخاطبان فیلم معرفی کند.

تاریخ انتشار برنامه ریزی شده: TBD

  • مجید امجدی